اجتماعیاخبار یکخبر ویژه

اعلام شرایط دانشگاه ها؛ اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص کنکور۱۴۰۲ اعلام شد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابرظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی از بین متقاضیانی که کدرشته محل های موسسات مذکور را انتخاب کرده و نمره علمی

مرحله معرفی چندبرابر ظرفیت را کسب کرده اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش درج شده است.

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در این لینک https://result2.sanjesh.org/RSSar/RSSar1402Con/ قابل مشاهده است.

معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه های مندرج در جدول زیر باید به نکات زیر توجه کنند:

الف) در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که طبق برنامه زمانی در مصاحبه یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شرکت کرده و در این مرحله موفق شوند، صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت مرکزی گزینش ذیربط تائید شود، ضوابط انتخاب رشته فوق را رعایت کرده و همچنین حداقل نمره علمی نهایی برای هر رشته را هم کسب کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاهها به همراه نتایج سایر ر شته های متمرکز آزمون سراسری (در نیمه دوم مهرماه) اعلام خواهد شد.

ب) معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزله قبولی نیست و معرفی شدگان لازم است برای انجام مراحل مختلف گزینش در تاریخ های مقرر به آدرس تعیین شده در درگاه اطلاع رسانی مؤسسات مراجعه کنند. هر متقاضی حداکثر به دو دانشگاه یا مورد بورسیه و شرایط خاص معرفی شده است.

عدم مراجعه برای انجام مراحل گزینش در هر مورد معرفی، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته های آن مؤسسه تلقی خواهد شد و وضعیت متقاضی در سایر اولویت های انتخابی وی بررسی می شود.

پ) آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص مندرج در این اطلاعیه اقدام کرده اما در این مرحله معرفی نشده اند، عدم معرفی آنها به یکی از دلایل ذیل است:

۱. شانس قبولی در اولویت های بالاتر از کدهای مربوط به رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارند.

۲. فاقد حداقل نمره علمی لازم و یا فاقد شرایط تعیین شده برای دانشگاه یا کدرشته محل مربوط هستند.

تذکر مهم: بررسی و پاسخگویی درخصوص وضعیت افرادی که در این مرحله معرفی نشدند در اواخر مهرماه میسر خواهد بود. پس از اعلام نتایج نهایی، در اواخر مهرماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در زمان مقرر اقدام کرده اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه خواهد شد. لذا متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه، نسبت به مندرجات آن سؤال دارند، می توانند درخواست خود را مطرح کنند.

ت) معرفی شدگان چندبرابرظرفیت باید قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی، محل انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع رسانی موسسه یا ارگان محل معرفی مراجعه کنند.

ث) برنامه زمانی و آدرس درگاه اطلاع رسانی هر یک از موسسات: افراد معرفی شده چند برابر ظرفیت هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مندرج در جدول شماره ۱ لازم است از تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ برای اطلاع از زمان انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به آدرس زیر مراجعه کنند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا