ورزشی

محمدی: مقابل پرسپولیس خیلی انگیزه داریم

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم ذوب‌آهن امیدوار است بتواند در دیدار با پرسپولیس اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم را کسب کنند.به گزارش ورزش سه، دیدار ملوان و ذوب به عنوان دو تیم شگفتی ساز از جذابیت‌های خاص خود برخوردار بود؛ جدالی که در نهایت به نفع مهدی تارتار و شاگردانش تمام شد تا این تیم در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد.
محمدجواد محمدی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: ملوان رقیب مستقیم ما بود و بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد. امسال طرفداران ملوان از نتایج تیمشان لذت می‌برند و در این طرف میدان هم ما همان کارهایی را که کادر فنی خواسته بود، انجام دادیم ولی در نیمه اول پنالتی و دو موقعیت‌مان گل نشد.
وی افزود: در بین نیمه مربیان سعی کردند از لحاظ روانی کار کنند چون تیم ما جوان است و بچه‌ها در شوک پنالتی از دست رفته بودند‌. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که ملوان توانست در یک ضد حمله گل بزند. از هواداران ذوب عذرخواهی می‌کنیم؛ ما قصد داشتیم حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم اما این اتفاق رخ نداد.
محمدی در پاسخ به این سوال که شناخت مهدی تارتار و بازیکنان سابق ذوب آهن چقدر روی شکست‌شان تاثیرگذار بود، توضیح داد: آقای تارتار دو فصل سرمربی ذوب بود، ولی تیم ما هم خیلی تغییرات داشته و به نظرم این موضوع باعث برتری ملوان نشد. شایان ضربه پنالتی را خوب زد اما حبیب خوب پنالتی گرفت و باعث برد تیمش شد.
او که در این مسابقه با یک پاس عالی، تیم خود را صاحب یک موقعیت جدی کرد اما این ضربه تبدیل به گل نشد، در این باره گفت: ما چند موقعیت خوب داشتیم و کمترین حق ما مساوی بود. اما در فوتبال یک قانون نانوشته داریم که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. آخر بازی گل خوردیم ‌و شرمنده هواداران شدیم.
این بازیکن درباره عملکرد خوبی که در نیم فصل اول داشت، عنوان کرد: ما یک تیم خوب داریم و در نیم فصل اول ‌تیم قابل احترام بودیم و در بازی‌های خارج از خانه صدرنشین بودیم. همه با جان و دل زحمت کشیدند و باعث شد من هم عملکرد خوبی داشته باشم. دوست دارم این روند را در نیم فصل دوم ادامه بدهم، گل بزنم، پاس گل بدهم و پنالتی بگیرم و بتوانم با عملکردم خستگی را از تن هم‌تیمی‌هایم بیرون ببرم.
محمدی که نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشت، در مورد علت ادامه حضورش در ذوب آهن گفت: من خیلی آدم صبوری هستم و ثبات را دوست دارم و دوست ندارم مدام جابجا شوم و در یک فصل در دو تیم بازی کنم. واقعا در مجموعه ذوب آهن خوشحالم و برای خودم هدف دارم و باید ببینم سال بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد. هر بازیکنی دوست دارد در استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور بازی کند اما فعلا تمرکزم روی این است که بهترین آمار را داشته باشم.
وی در ادامه عنوان کرد: ذوب آهن چند سالی از شرایط آرمانی به دور بود ولی امسال شرایط عالی شده و ما انتظار حمایت بیشتری از هواداران‌مان داریم و به حضور آنها برای ادامه این روند نیازمندیم.
مهاجم سبزپوشان درباره هدف‌شان در نیم فصل دوم گفت: عیار تمام تیم‌ها در نیم فصل دوم، به خصوص ده بازی پایانی مشخص می‌شود. ما هدف داریم و انسان، جاه طلب است. انسان به امید زنده است و ما هم دوست داریم قهرمان شویم. همه توان‌مان را می‌گذاریم که یک فصل خیلی خوب را رقم بزنیم.
محمدی در مورد انگیزه‌اش برای دیدار با پرسپولیس توضیح داد: همه بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند، زیرا می‌توانند خودشان را بیشتر نشان بدهند. هم ما و هم پرسپولیس بازی قبلی را باختیم و باید این هفته جبران کنیم. پرسپولیس چندین سال است سرحال است و بازی بسیار سختی خواهد بود. امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند و همراه با سه امتیاز برای ما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا