ورزشی

حرفهای تند مهاجم پرسپولیس علیه درویش!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد عمری ادعای باشگاه پرسپولیس که مدعی شده ملوان او را برای حضور در این تیم و سربازی تطمیع کرده رد کرد و مدعی شد صحبت‌های مدیرعامل سرخ‌ها او را در تصمیمش مطمئن کرده است.به گزارش “ورزش سه”، هافبک جوان پرسپولیس که علی‌رغم اینکه مشمول خدمت سربازی شده، قادر خواهد بود تا پایان فصل در این تیم کار را دنبال کند، با اتفاقاتی که مدعی است در جلسه با مدیرعامل این باشگاه رخ داده، تصمیم قطعی‌اش را برای حضور در ملوان گرفته است. این در حالی است که طبق قوانین او می‌توانست تا پایان فصل سربازی‌اش را به تاخیر بیندازد و بعد از آن راهی تیمی نظامی شود. او در گفت‌وگو با ورزش سه از اتفاقاتی می‌گوید که باعث تصمیم قطعی‌اش را برای پوشیدن پیراهن ملوان شده است.
بالاخره تصمیم تو برای سربازی چه شده؟ هر روز بحث جدیدی شکل می‌گیرد و گفته می‌شود عدم حضورت در تمرین هم به این خاطر است.بحث جدیدی نیست. همه چیز تا فردا (پنجشنبه) مشخص می‌شود.
اما نرفتن به سر تمرین علی‌رغم اعلام باشگاه نشانه دیگری است.نه، همان‌طور که گفتم به دنبال انجام کارهای شخصی‌ و اداری‌ام هستم و همین موضوع باعث شد تا در تمرین حاضر نشوم.
باشگاه اما تو را به کمیته انضباطی دعوت کرده است.این از لطف باشگاه است. اما بهتر بود قبل از اینکه مرا به کمیته انضباطی دعوت می‌کردند، نگاهی به حرف‌هایی که در جلسه شب گذشته آقای درویش زدند، داشتند. با چه عشق و انگیزه‌ای باید کار را دنبال می‌کردم وقتی آن حرف‌ها را شنیدم؟
مگر درویش چه حرفی به تو زد؟اینکه چه چیزی گفت را به صورت دقیق نمی‌توانم بگویم. اما من برای اولین بار بود که پدر و برادرم را به باشگاه پرسپولیس بردم و انتظار داشتم حداقل احترام آنها حفظ شود. آنها که بیرون در منتظر بودند اما آقای درویش با صدای بلند حرف‌هایی زدند که شنیدند. وقتی بیرون آمدم پدرم گفت حالا که اینطوری شده و بی‌احترامی می‌کنند به سربازی برو. من به آنها اطلاع داده بودم که سربازی می‌روم. واقعا به من بی‌احترامی کرد جلوی پدرم. سر این موضوع خیلی ناراحت شدم. من درخواست کوچکی هم داشتم که کاملا قابل حل بود اما انتظار آن حرف‌ها را به هیچ وجه نداشتم. ایشان حتی درست حسابی با من حرف نزدند و بعد از گفتن آن جملات گفتند که باید نماز بخوانم و به جلسه دیگری بروم!
الان تکلیف تو چه می‌شود؟گفتم که همه چیز فردا مشخص می‌شود. اما با صحبت پدرم به نظرم بهتر است با این شرایط به سربازی بروم.
اینکه باشگاه مدعی است آقای تارتار و اعضای ملوان تو را هوایی کرده‌اند درست است؟من تا این لحظه هیچ صحبتی با آقای تارتار و دیگر اعضای ملوان نداشته‌ام. حتی از سوی باشگاه ملوان هم صحبتی با من نشده است.
پس اینکه می‌گویند پیشنهاد مالی خوبی به تو داده‌اند چه؟نه، گفتم که هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشده و فقط تصمیم گرفتم برای اینکه زودتر تکلیفم مشخص شود به سربازی بروم و این موضوع را به باشگاه هم زودتر از این اعلام کرده بودم. اما جالب است که آقای درویش وسط جلسه با من رها کردند و رفتند و به نظرم اصلا برای ایشان مهم نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا