ورزشی

بارسلونا هافبک دفاعی می‌خرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک رسانه کاتالان از برنامه باشگاه بارسلونا برای خرید یک بازیکن جدید جهت تقویت خط میانی تیم خبر داد.به گزارش ایلنا نشریه اسپورت کاتالونیا نوشت که مدیران باشگاه بارسلونا با خرید یک هافبک دفاعی جدید برای تقویت خط میانی تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس موافقت کرده‌ و برای انجام این کار بودجه‌ای بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو در نظر گرفته‌اند.
انتشار این خبر در حالیست که بارسایی‌ها به تازگی ویتور روکه برزیلی را جذب کرده‌اند اما گویا ضعف‌های مشهود خط میانی تیم آنقدر مدیران باشگاه را نگران کرده که از همین حالا به فکر تقویت این پست افتاده‌اند. بارسلونا در پایان فصل با ژاوی هرناندس خداحافظی می‌کند چرا که قرارداد او به پایان می‌رسد و فشار شدید انتقادات او به مرحله‌ای رسانده که تمایلی به ماندن ندارد. به این ترتیب انتخاب هافبک دفاعی جدید برعهده سرمربی جدید خواهد بود و او با بودجه مصوب او شانس قابل قبولی برای خرید یک بازیکن مناسب دارد.
پس از جدایی سرخیو بوسکتس برای پیوستن به اینترمیامی، اوریول رومئو جانشین او شد اما او به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند طوری که در چند ماه اخیر هم به ندرت فرصت بازی پیدا کرد. این همان منطقه‌ای از میدان بوده که بارسا از نداشتن یک مهره کارآمد ضربات جبران ناپذیری خورده است. از این رو دکو خرید هافبک دفاعی جدید را در صدر فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا