ورزشی

روز خوب ورزش بانوان اصفهان نیمه کاره ماند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ایسنا/اصفهان نمایندگان ورزش بانوان اصفهان با دو پیروزی و یک تساوی آخر هفته شلوغ خود را به پایان رساندند.تیم‌های والیبال، هندبال و فوتبال بانوان سپاهان جمعه ورزشی اصفهان را به ترتیب با ۲ پیروزی و یک تساوی فوتبالی به پایان رساندند تا ورزش بانوان اصفهان روز نسبتا خوبی را سپری کند.
تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید میثمی میزبان کرمان بود که طلایی‌ها این بازی را ۳ بر صفر از آن خود کرده و ۳ امتیاز دیگر به حساب صدرنشینی خود واریز کردند.
در ست نخست ابتدا مهمان کرمانی با هماهنگی بیشتر از میزبان پیش افتاد و فاصله‌ای ۵ امتیازی ایجاد کرد اما سپاهانی‌ها با چند سرویس ورق بازی را در امتیازات پایانی به سود خود برگرداند و ۲۶ بر ۲۴ پیروز ست اول شدند.
دست دوم با برتری طلایی‌پوشان دنبال شد و با ۶ امتیاز فاصله حاشیه امنی برای خود ایجاد کردند تا در نهایت ۲۵ بر ۱۹ پیروز این ست باشند.
سومین ست بازی با عملکرد تماشایی طلایی‌ها در سرویس و توپ‌گیری اجازه امتیازگیری به حریف را نمی‌داد تا امتیازات ۱۲ بر ۴ به سود سپاهان شود.
در نهایت موتور دختران بلندقامت اصفهان در این ست روشن شد تا با حساب ۲۵ بر ۹ نماینده کرمان را با شکست بدرقه کنند.
نگین سوختانلو، بازیکن مس پس از شکست برابر سپاهان تصریح کرد: ست اول را خیلی خوب شروع کردیم اما تجربه سپاهان سبب شد که ست را بگیرند. در دو ست بعد خوب کار کردیم، اما موتور سپاهان روشن شد. با توجه به اینکه نیم‌فصل بازیکن اضافه کردیم برخی ناهماهنگی‌ها به وجود آمد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.
پریسا رحمتی، بازیکن سپاهان در خصوص این پیروزی اظهار کرد: در ست اول بخاطر برخی ناهماهنگی‌ها عقب افتادیم، اما با فکر و هوش و تغییر امتیازات را جبران کرده و ست را گرفتیم. از ست دوم و سوم همان سپاهان همیشگی بودیم.
وی افزود: دو بازیکن اصلی و مهره‌های مهم تیم را نداشتیم، با این حال با تغییرات لازم و هماهنگی خوبی که پیدا کردیم، پیروز شدیم.
در ادامه تیم هندبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در سالن ۲۵ آبان سپاهان میزبان زاگرس جنوبی بود.
بانوان سپاهان در نیمه نخست با نتیجه ۱۳ بر ۸ به پیروزی رسیدند؛ در نیمه دوم زاگرس که در رده دوم جدول حضور دارد تلاش زیادی کرد اما در پایان سپاهان با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ به پیروزی رسید.
به این ترتیب شاگردان فاطمه محمدخانی چهارمین پیروزی خود در لیگ برتر هندبال را به دست آوردند و ۸ امتیازی شدند.
اما در آخرین دیدار این هفته بانوان فوتبالیست‌ سپاهان در ایلام به مصاف پالایش گاز رفت که در نتیجه‌ای دور از انتظار به تساوی بدون گل رضایت دادند تا تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نشده و کار برای سپاهان سخت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا