اجتماعی

سرعت غیرمجاز و سقوط خودرو به دره در پردیس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس آتش نشانی پردیس: خودروی رانا در فاصله ۵۰ متری جاده واژگون شد که تیم های امدادی پیاده آتش نشانی بلافاصله برای نجات افراد مصدوم به محل حادثه اعزام شدند و افراد گرفتار را از خودروی حادثه دیده خارج و به کنار جاده اصلی منتقل کردند.رئیس آتش نشانی پردیس گفت: سرعت غیر مجاز و نبود حفاظ آهنی جاده (گارد ریل)  منجر به واژگونی یک خودرو و سقوط به دره یک‌ خودروی دیگر شد.
به گزارش ایرنا، امیر حسین ملاشور عصر روز دوشنبه در گفت و گویی با خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در محدوده تونل سلام به سمت فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس رخ داد.
وی ادامه داد: خودروی رانا در فاصله ۵۰ متری جاده واژگون شد که تیم های امدادی پیاده آتش نشانی بلافاصله برای نجات افراد مصدوم به محل حادثه اعزام شدند و افراد گرفتار را از خودروی حادثه دیده خارج و به کنار جاده اصلی منتقل کردند.

رئیس آتش نشانی و خدماتی ایمنی پردیس گفت: سرنشینان خودروی دیگر سقوط کرده به دره دو خانم و یک آقا بودند که دو نفر از سرنشینان به صورت سرپایی مداوا و یک خانم که آسیب بیشتری دیده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
ملاشور ادامه داد: خودروی رانا پس از واژگونی در مسیر اصلی در بالای دره متوقف شد و به دره سقوط نکرد و راننده این خودرو نیز به صورت سرپایی درمان شد.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا