ورزشی

حمله قلبی و بیهوش شدن بازیکن در لیگ برتر انگلیس + فیلم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در یکی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر جزیره، از حال رفتن یک بازیکن باعث لغو بازی شد.
بازی بین تیم‌های بورنموث و لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس پس از حمله قلبی تام لاکی‌یر، کاپیتان لوتون، در نیمه دوم متوقف شد.
راب ادواردز سرمربی لوتون که متوجه شده بود اتفاقی ناخوشایند برای کاپیتانش اتفاق ‏افتاده به سرعت وارد زمین چمن شد و به عنوان بزرگتر سعی کرد بازیکنان را از بالای سر ‏لاکی‌یر دور کند تا او بتواند نفس بکشد. ‏
لاکی‌یر ۲۹ ساله، در دقیقه ۵۹ بازی بدون دخالت هیچکس روی زمین افتاد و پس از اینکه تحت معاینه قرار گرفت با برانکارد وارد آمبولانس شد تا راهی بیمارستان شود.
پزشک تیم بورنموث تایید کرد که این بازیکن کاملا هوشیار است و وضعیت پایداری دارد، اما برای معاینات بیشتر راهی بیمارستان می‌شود.
هنگام این اتفاق دو تیم بازی را با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌کردند. صفحه رسمی لیگ برتر در توییتر نوشت: “بازی لیگ برتر بین بورنموث و لوتون تاون به دلیل یک حادثه پزشکی لغو شد. با لاکی‌یر و تمامی افرادی که درگیر این حادثه بوده‌اند، ابراز همدردی می‌کنیم. ”
باشگاه لوتون هم در بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «همه ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که خوشبختانه لاکی‌یر به بیمارستان انتقال یافته تا وضعیتش بهبود یابد. ما در این مرحله جزئیات کار و گام‌های بعدی را نمی‌دانیم، اما از باشگاه بورنموث و کادر پزشکی هر دو تیم برای واکنش سریع و فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنیم. ما متأسفیم و از همه هواداران حاضر در ورزشگاه عذرخواهی می‌کنیم، زیرا بازیکنان هر دو تیم پس از اینکه شاهد این اتفاق بودند، نتوانستند به بازی ادامه دهند و آمادگی ذهنی برای حضور در زمین را نداشتند.»
این اولین باری نبود که بازیکن لوتون تاون دچار یک حمله قلبی می‌شود. لاکی‌یر قبلاً در بازی پلی آف چمپیونشیپ در ورزشگاه ومبلی با برانکارد از زمین خارج شد و به بیمارستان رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا