اقتصادیخبر ویژهمدیریت شهری

پست همواره در صف اول ارائه خدمت به مردم قرار دارد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم در این جلسه که به میزبانی اداره پست آذربایجان شرقی و با حضور محمد رضا پور محمدی استاندار برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مهر روز جهانی پست،  تلاش کارکنان شبکه پستی را در تحویل گذرنامه های زائرین اربعین ستوده و اظهار داشت: پست استان آذربایجان شرقی با وحدت و التزام عملی به تکریم ارباب رجوع، کمترین شکایات مردمی را در بین دستگاههای اجرایی استان دارد.

وی راهپیمایی اربعین حسینی و فرهنگ همبستگی بی نظیری که امت واحده اسلامی به شکل متحد به نمایش می گذارد را چشم انداز تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: دشمنان اهل بیت در تلاش بودند که آموزه های عاشورا به نسل های بعد منتقل نشود، اما در اربعین با تدبیر خاندان رسول اکرم(ص)، یاد نهضت حسینی برای همیشه زنده ماند.

او با تاکید بر وحدت عزت بخش اربعین در جهان اسلام، اظهار داشت: مانور و رزمایش راهپیمایی اربعین، تجلی همدلی وفادارانه برای تجلیل در فرج امام زمان(عج) است.

امام جمعه تبریز در ادامه به دستاوردهای اجتماعی اربعین اشاره کرد و گفت: معرفی فرهنگ عاشورا به عنوان نسخه شفابخش معضلات و بحران های بشری، از مهمترین این دست آوردهاست که می تواند تبلیغات سوء دشمنان در رابطه با تفکرات و رفتار شیعیان را خنثی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا