ورزشی

شعار رونالدو را در اولدترافورد برای گارناچو می‌خوانند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هواداران یونایتد، شب گذشته و بعد از درخشش الخاندرو گارناچو در بازی مقابل استون ویلا، شعاری را که برای کریستیانو رونالدو ساخته شده بود با نام گارناچو جایگزین کردند.به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته منچستریونایتد موفق شد بازی باکسینگ دی را بعد از عقب افتادن با دو گل در نهایت در ورزشگاه خانگی خود ۳-۲ پیروز شود. با اینکه گل سوم یونایتد در دقیقه ۸۲ که توسط راسموس هویلوند به ثمر رسید ورزشگاه را منفجر کرد، هواداران قبل از آن به ستاره ۱۹ ساله خود که توانست دو گل بزند و بازی را مساوی کند هم ابراز احساسات کردند.
سرودی معروف که در آن “ویوا رونالدو” چند بار تکرار می‌شود، با “ویوا گارناچو” جایگزین شد. اتفاقی که در بین هواداران یونایتد در شبکه‌های مجازی هم مورد استقبال قرار گرفت. او در نهایت جایزه بهترین بازیکن میدان را هم دریافت کرد.
ساموئل لوکهورست روزنامه‌نگار مدعی شد که این بازیکن ۱۹ ساله در منچستریونایتد از جایی که رونالدو در همان سن در یونایتد حضور داشت جلوتر است. لوکهورست به اهمیت استعدادهای نوپا برای تیم و بر میزان حضور فیکس که هر دو بازیکن در همان سن اشاره کرد. او نوشت: “کریستیانو رونالدو در ۱۹ سالگی ۸ بازی فیکس در منچستریونایتد داشت و هشتمین بازی در روز تولد ۲۰ سالگی او بود. آلخاندرو گارناچو تا اینجا در ۱۳ بازی فیکس به میدان رفته است. او به اندازه رونالدو در این سن (۵ گل) گلزنی کرده است و هنوز هم می‌تواند رکورد خودش را بهبود ببخشد. او خارق‌العاده است و به خاطر انرژی او بود که یونایتد موفق به این کام بک شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا