ورزشی

کاتانچ: کاملا آماده بازی با تایلند هستیم/ بازیکن ازبکستان: هر تیمی می‌تواند شگفتی بسازد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اودیل هامروبکوف در نشست خبری قبل از دیدار با تایلند تاکید کرد که آنها از پیش برنده نیستند.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ازبکستان باید فردا سه‌شنبه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به دیدار تیم ملی فوتبال تایلند برود.
سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان پیش از دیدار با تایلند گفت: ما ۷ روز تا این بازی وقت داشتیم. در حال حاضر آماده‌ایم و می‌خواهیم خودمان را در زمین نشان دهیم. نتیجه فردا همه چیز را نشان خواهد داد که چه شرایطی داریم. در مورد مصدومیت هم این مدت خیلی اتفاق‌های بد در تیم رخ داد و خیلی از بازیکنان را نداشتیم. بازیکنان مصدوم ما مدت زیادی است که از ترکیب دور هستند.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: تایلند هنوز در این رقابت‌ها  گل نخورده است و تیمی خوش‌فرم است که ساختار دفاعی خوبی دارد. آنها با قدرت به این مرحله رسیدند.
اودیل هامروبکوف بازیکن تیم ملی ازبکستان نیز درباره دیدار با تایلند گفت: مسابقات وارد مرحله جالبی شده است. من به همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند تبریک می‌گویم. فردا با تیمی بسیار سازماندهی شده بازی داریم. همانطور که مربی گفت ما برای این مسابقه آماده هستیم.
ما در وهله اول به بازی با تایلند فکر می‌کنیم. مشخص نیست که حریف بعدی چه تیمی خواهد بود. بازی دیروز (تاجیکستان – امارات) نشان داد که در هر مسابقه هر تیمی می‌تواند به نتیجه دلخواه برسد. بسیاری از مردم امارات را برنده می‌دانستند اما اتفاق دیگری رخ داد. من این نتیجه را به مردم تاجیکستان تبریک می‌گویم. تایلند هنوز در این رقابت‌ها گلی دریافت نکرده است. به همین دلیل آنها تیمی منظم هستند و قطعا دیدار دشواری برابر این تیم داریم.
برنامه دو بازی سه‌شنبه
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰/ ازبکستان- تایلند ورزشگاه الجنوب
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰/ عربستان- کره جنوبی ورزشگاه اجوکیشن سیتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا