ورزشی

حمایت طارمی از مردم فلسطین در روز رونمایی از پشت‌پرده فساد در فوتبال

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وهفتمین روز دی‌ماه به حمایت مهاجم تیم ملی از مردم فلسطین، رونمایی از تحرکات دلالان در فوتبال و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته استبه گزارش ایرنا، بیست‌وهفتمین روز دی‌ماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.
طارمی: مردم فلسطین قوی بمانند؛ حمایت از آنها واجب است
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: حمایت از مردم فلسطین واجب است و از آنها می‌خواهم در این شرایط سخت، قوی بمانند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

با کسانی که روزگار فوتبال ایران را سیاه کردند آشنا شوید؛ از رادو میلیاردر تا شانتاژ هوادار
هواداران فوتبال ایران باید متوجه این موضوع باشند که بخش زیادی از واکنش‌های آنها در خصوص تیم‌های مورد علاقه‌شان در جهت منافع دلالان است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بُرد ناجوانمردانه بیرون از زمین تنیس؛ رقابت ایران و استونی در کشور ثالث
دادگاه مستقل ورزش، فدراسیون جهانی تنیس را مکلف کرد تا دیدار تیم‌های ملی ایران و استونی در پلی‌آف گروه ۲ جهانی را در کشور ثالث برگزار کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی آماری به دور اول جام‌ملت‌های آسیا؛ ایران در جمع برترین‌ها
تیم ملی فوتبال ایران در کنار تیم‌های ژاپن و اردن در پایان دور نخست جام‌ملت‌های آسیا با زدن ۴ گل زده، بهترین آمار خط حمله را به نام خود اختصاص داده‌ است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توکلی‌زاده: شهرداری تهران برای ساخت ۳ مجموعه ورزشی با چین مذاکره کرد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دستور رییس جمهور در ساخت مجموعه بزرگ ورزشی در پایتخت، مقدمه‌ای برای بررسی شرایط و نیازهای ورزش شهر تهران شد و بر همین اساس، ایجاد سه مجموعه ورزشی با همکاری چین در حال برنامه‌ریزی است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پرسپولیس و ستاره قطری نزدیک‌تر از همیشه؛‌ اگر دلال‌ها اجازه دهند: بله
باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با مدافع تیم ملی قطر داشته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

امباپه: من هم مجبور به رفتن خواهم شد!
ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین گفت‌وگو با یک رسانه فرانسوی، به موضوعات زیادی پرداخت که از جمله آن می‌توان به موضوع داغ پیوستنش به رئال مادرید اشاره کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی به دیدارهای دور اول مرحله گروهی؛ همه چیز به کام مدعیان، شگفتی بی‌شگفتی
دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در حالی به پایان رسید که مدعیان اصلی جام برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند و خبری از شگفتی نبود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فدراسیون آب پاکی را روی دست استقلال ریخت؛ «قید صیادمنش را بزنید»
لژیونر ایرانی شاغل در چمپیونشیپ انگلیس که مورد توجه سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار دارد، نمی‌تواند به عنوان بازیکن قرضی پیراهن استقلال را بپوشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهاجرانی: به قهرمانی ایران خوش‌بین هستم؛ قلعه‌نویی تیم با صلابتی ساخته است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، گفت: هرچند نمی‌شود با یک بازی شرایط تیمی را قضاوت کرد، اما به قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا خوش‌بین هستم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا