ورزشی

اینزاگی: افتخار می‌کنم که سرمربی اینتر هستم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی مقابل لچه و تثبیت صدرنشینی، از عملکرد بازیکنانش ستایش و اعلام کرد که افتخار می‌کند که سرمربی این بازیکنان است.به گزارش “ورزش سه”، اینتر در دیداری از هفته هفدهم سری A، لچه را با نتیجه ۲-۰ شکست داد و در صدر جدول لیگ ۴۴ امتیازی شد. عملکرد امروز اینتر، اینزاگی را خوشحال کرد و در صحبت‌های پس از بازی‌‌اش این را نشان داد.
عملکرد بازیکنان اینتر؟ما روز چهارشنبه بازی سختی داشتیم و ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم. با این حال با توجه به خستگی باقی مانده از آن بازی، بازیکنان نمایشی فوق‌العاده را نشان دادند. در بیشتر دقایق برابر تیم خوب لچه برتر بودیم. به اینکه سرمربی این تیم هستم افتخار می‌کنم.
بازی حریف؟در نیمه اول ما بهتر بودیم اما در اوایل نیمه دوم آنها حملات‌شان را افزایش دادند و کمی ما را تحت فشار گذاشتند. اما وقتی گل دوم را زدیم دوباره بازی را مدیریت کردیم و موفق شدیم ۳ امتیاز را بگیریم.
خط حمله تیم؟با اینکه گل نزدند اما من از آنها راضی هستم و به‌نظرم خوب بودند. تورام و آرناتوویچ با وجود ناکامی در گلزنی، بسیار به ما کمک کردند و موثر بودند. آنها باید همینطور ادامه دهند. سانچز هم برگشت. من واقعا از کاری که آنها انجام دادند راضی‌ام. اجازه بدهید به کارلوس آگوستو و دارمیان هم اشاره کنم که دو روز پیش ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودند و امشب واقعا خوب کار کردند.
نگران گل نزدن مهاجمان نیستید؟نه، می‌دانستیم لچه تیمی تهاجمی است. نقش هافبک‌های ما کلیدی‌تر از مهاجمان بود. آنها کار بزرگی انجام دادند. شما می‌توانید بگویید مهاجمان گل نزدند اما به نظر من آنها برای تیم سخت کار کردند، بنابراین از نظر من آنها گل زده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا