اقتصادیبانک و بیمهبیمه
راهاندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین بیمه دی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به گزارش پیام فوری، در راستای ارتقا و تکمیل راههای ارتباطی و همچنین ارائه خدمات نوین الکترونیک در تمامی ساعات شبانه روز و تکریم مشتریان در فضای مجازی، مدیریت امور مشتریان با همکاری مدیریت های تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات، سامانه پرسش و پاسخ (چت) آنلاین در سایت اصلی شرکت و خدمات الکترونیک (دیدار) را راه اندازی کردند لذا از این پس مشتریان می توانند با کارشناسان بیمه دی در ارتباط باشند و برای خرید آنلاین و آشنایی و استفاده از خدمات شرکت، مشاوره بیمه ای دریافت کنند.
از مزایای استفاده از این ابزار “صرفهجویی در زمان و هزینه” است.