اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

ارائه سرویس در قالب پلتفرم «بانکداری باز» در بانک رفاه آغاز شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری، معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه اظهار کرد: پلتفرم بانکداری باز، به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است و در حال حاضر مقدمات ارائه سرویس به “هاب شاهین”، در این قالب عملیاتی شده و در ادامه امکان ارائه خدمات به فین‌تک ها و توسعه‌دهندگان خدمات فناوری اطلاعات میسر خواهد شد.
وی، طراحی و بهره‌برداری از پلتفرم “بانکداری باز” را یکی از ارکان تحول دیجیتال در بانک رفاه کارگران توصیف کرد و گفت: تحول دیجیتال دارای چند خصیصه و ویژگی است که یکی از خصایص و ویژگی های اصلی آن، پلتفرم محوری است.
معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات بانک رفاه افزود: علاوه بر پلتفرم محوری موضوعاتی نظیر تجربه محوری، داده محوری، نوآوری محوری، الگوریتم محوری و اکوسیستم محوری به عنوان خصایص اصلی موضوع تحول دیجیتال مطرح هستند.
وی، همچنین تمرکز بر روی افزایش امکان پردازش تراکنش های همزمان، پایدارسازی و دسترس پذیری سامانه های عملیاتی بانک، احراز هویت غیرحضوری، پیاده سازی امضای دیجیتال و ارائه حداکثری خدمات بانکی به صورت مجازی و غیرحضوری توسعه محصول کیف پول، توسعه سوپر اپلیکیشن های موبایلی، مدرن سازی سامانه های عملیاتی (core)، ارائه خدمات بدون کارت و غیر لمسی از طریق دستگاه های خود پرداز و … را از جمله برنامه های کلیدی در دست اقدام در حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا