ورزشی

خبری از بنزما در منچستریونایتد نخواهد بود!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اریک تن هاخ می‌گوید منچستریونایتد بنزما و یا مهاجم دیگری را به خدمت نمی‌گیرد.به گزارش ایلنا، با وجود مصدومیت آنتونی مارسیال و شایعات پیوستن کریم بنزما، اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد می‌گوید  “فضایی” برای جذب مهاجم جدید وجود ندارد.
پس از گزارش هایی مبنی بر نارضایتی بنزما از تیم الاتحاد عربستان در لیگ برتر عربستان، صحبت هایی از  انتقال این مهاجم کهنه کار به اروپا شنیده شد. این باعث شد که این بازیکن ۳۶ ساله که تابستان گذشته از رئال مادرید به تیم عربستانی پیوسته بود، شایعه پیوستنش به شیاطین سرخ پررنگ بشود اما او از آن زمان این احتمالات را رد کرده است. اکنون تن هاخ، سرمربی یونایتد، احتمال خرید و جایگزینی برای مارسیال را که ماه ها به دلیل مصدومیت کشاله ران از میادین دور است،به طور کامل رد کرده است.
روز جمعه، سرمربی سابق آژاکس در پاسخ به سوالی درباره خرید احتمالی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، گفت: “من نگاه کردم اما فضایی وجود ندارد. فضایی برای FFP (فرپلی مالی) وجود ندارد.برای پست مهاجم البته رشفورد را داریم که می‌تواند به عنوان مهاجم بازی کند؛ ما گزینه‌های دیگری داریم و واضح است که آنتونی [مارسیال] برای چند ماه دور است، این یک شکاف در تیم ما است، واضح است.»
پنجره نقل و انتقالات ژانویه در نیمه شب اول فوریه بسته می شود و باید دید در مورد ورود و خروج در اولدترافورد چه اتفاقی خواهد افتاد. مانند بسیاری از تیم ها، آنها ممکن است مجبور شوند قبل از اینکه بتوانند یک بازیکن جدید به تیم اضافه کنند، بفروشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا