اقتصادیبانک و بیمهبیمهخبر ویژه

انتشار دهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری،در این شماره ضمن بررسی این مفاهیم، موضوعات مختلف در حوزه‌های گوناگون صنعت بیمه جهان مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش مطالب اصلی به موضوعاتی نظیر زیست‌بوم‌ها در بیمه، مدیریت مخارج و دیجیتال‌سازی، طراحی محصول بیمه، تورم اجتماعی و جایگاه بیمه‌گران در آستانه سال ۲۰۲۱ پرداخته می‌شود. در بخش مقاله علمی، محصول جدید شرکت بیمه مونیخ‌ری و تضمین عملکرد سامانه‌های هوش مصنوعی توسط خانم دکتر منطقی‌پور راهبر میز پژوهشی داده‌کاوی ارائه شده است. در بخش شخصیت برجسته علمی، به معرفی دکتر علیرضا نقوی از دانشگاه بلونیا ایتالیا پرداخته شده و در بخش یک معرفی تازه، الگوی کسب‌و‌کار بیمه خرد ارائه شده است. در بخش تازه‌های نشر دو کتاب در حوزه انتقال ریسک کشاورزی و اوراق بهادار بیمه‌ای با عنوان «انتقال ریسک کشاورزی از بیمه تا بیمه اتکایی تا بازار سرمایه» و «راهنمای کامل اوراق بهادار بیمه‌ای» معرفی می‌گردد.
در دهمین شماره ماهنامه، بخش جدیدی با عنوان اخبار اضافه شده است که شامل سه بخش با عناوین بزرگترین چالش مدیران خسارت بیمه دریایی، راه‌اندازی محصول بیمه قیمت سوخت برای صنایع حمل‌و‌نقل هوایی و بحران کووید-۱۹ و فشار مضاعف بر نظام مستمری بخش دولتی و خصوصی می‌باشد.
علاقه‌مندان جهت مشاهده و دریافت دهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان، می‌توانند به نشانی http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1309/ مراجعه فرمایند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا