ورزشی

برای رسیدن به جام قهرمانی هم قسم شدیم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد برتری مقابل ژاپن صحبت کرد.سعید عزت اللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل ایران و ژاپن اظهار داشت: چیزی که طبیعی است جوی بود که وجود داشت و ما هم می‌دیدیم و خیلی‌ها ما را از قبل بازنده می‌دانستند ولی چیزی که در زمین نشان دادیم همان هم قسم شدن و از ته دل خواستن بود که بچه ها در کنار هم رقم زدند. ما به هم قول دادیم با تمام وجود کنار هم تلاش کنیم و خدا را شکر می‌کنم که باعث سربلندی ما شد.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد ایران در این بازی دو نیمه متفاوت دستت هم گفت: من قبول ندارم که نیمه اول خوب نبودیم. موقعیت‌های ما در برابر ژاپن در همان نیمه اول هم بیشتر بود. شاید اعتماد به نفس‌مان کمی پایین بود و به مرور زمان خودمان را پیدا کردیم. به هر حال فوتبال است و این مسایل در آن وجود دارد. ولی در کل ما مطمین بودیم می‌توانیم ژاپن را شکست دهیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و چیزی که الان مسلم است این است که ما تا امشب باید بابت این برد لذت ببریم و از فردا تمام تمرکزمان روی بازی نیمه نهایی باشد و نباید در باد این برد بخوابیم.
هافبک تیم ملی در مورد تقابل با قطر هم عنوان کرد: همه حریفان سخت هستند و نمی‌شود پیش بینی کرد. همه فکر می‌کردند عربستان مدعی قهرمانی باشد و خیلی نتایج دور از انتظار رقم خورد‌. اردن الان در نیمه نهایی است و این برخلاف پیش بینی هاست.
وی با اشاره به شانس قهرمانی تیم ملی هم گفت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم و هم قسم شدیم برای قهرمانی و دیگر بقیه‌اش با خداست.
عزت الهی با اشاره به حضور دو هافبک دفاعی مقابل ژاپن هم خاطرنشان کرد: در این بازی با دو هافبک میانی بازی می‌کردیم و من و امید کنار هم بودیم و سامان جلوتر بازی می‌کرد. یک جا من عقب می‌ماندم و امید نفوذ می‌کرد و یک جا سوییچ می‌کردیم و امید پوشش می‌داد و من نفوذ می‌کردم. به هر حال مهم هم قسم شدن ما برای برد بود و دیگر بقیه اش سلیقه سرمربی است که بر اساس تاکتیک تیم حریف تیمش را ارنج می‌کند و تشخیص می‌دهد چه کسی کجا بازی کند.
وی با اشاره به مصدومیتش در دوره قبلی جام ملت‌ها هم گفت: من سری قبل خیلی حسرت خوردم که مصدوم شدم و نتوانستم کمک کنم ولی این بار امید و انگیزه بالایی دارم که بتوانم در کنار تیم یک کار بزرگ انجام دهیم.
عزت الهی در پایان گفت؛ خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم و مردم ایران لایق بالاترین‌ها هستند و امیدوارم بتوانیم شادی اصلی را به آنها هدیه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا