ورزشی

امباپه عاشق مادرید است، از بارسا حرف نزنید (عکس)

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، با واکنش جدیدش بار دیگر مورد توجه طرفداران رئال مادرید قرار گرفته است.به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه به احتمال زیاد در پایان فصل قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نمی‌کند. با این حال بهترین گلزن تاریخ این باشگاه همچنان در این فصل از حضور در پی‌اس‌جی لذت می‌برد.
امروز، تله فوت مستندی با حضور آسیه و آنیسا پخش کرد؛ دو بازیکن جوان ۱۴ ساله فوتبال که از سوی باشگاه برای بازدید از امکانات پی‌اس‌جی و همچنین دیدار با چهره‌های معروف تیم مانند مارکینیوش، اشرف حکیمی، ناصر الخلیفی و کیلیان امباپه دعوت شده بودند.
آسیه و آنیسا در جریان دیدار خود با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن از کیلیان امباپه پرسیدند که چه حسی در هنگام گلزنی دارد.
امباپه در پاسخ به این سوال گفت: “گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم؟ همیشه لذت بخش است. فکر می‌کنم وقتی مهاجم هستید، رابطه خاصی با گلزنی و دروازه دارید. این همیشه یک احساس خاص است، ما هرگز از گلزنی خسته نمی‌شویم. گل زدن، یک دستاورد جمعی است، چون بقیه بازیکنان من را در شرایطی قرار داده‌اند که بتوانم در موقعیت گلزنی باشم. گلزنی هم کار من است.”
“طرفدار چه تیمی هستید؟” امباپه از این دو دختر نوجوان سوال کرد و در کمال تعجب آن‌ها هیچ اشاره‌ای به پاری سن ژرمن، رئال مادرید یا هیچ تیم دیگری در لیگ دسته اول فرانسه نکردند.
امباپه وقتی متوجه شد تیم مورد علاقه یکی از آن‌ها بارسلونا است، سرش را به سمت راست برگرداند و به نوعی که تعجب خود از این انتخاب را نشان دهد، چهره‌اش تغییر کرد.
اگرچه مهاجم فرانسوی به صورت واضح کلماتی را بیان نکرد که به عنوان یک طرفدار رئال با این انتخاب مخالف باشد اما چرخش سر و تغییر حال صورت او موجب شده تا هواداران مادریدی در فضای مجازی این را ابراز علاقه جدید ستاره فرانسوی به تیم محبوبش تلقی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا