ورزشی

آنچلوتی: اصلا قرار نیست بلینگام گل بزند!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید گل نزدن جود بلینگام اصلا نباید به چشم بیاید چون این وظیفه او در پستش نیست.به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید موفق شد اولین بازی سال ۲۰۲۴ را در لالیگا و در خانه با یک پیروزی ۱-۰ سخت و مهم پشت سر بگذارد و صدرنشینی خود را در پایان نیم فصل اول لالیگا قطعی کند. آنتونی رودیگر، مدافع میانی محبوب رئالی‌ها گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.
جود بیلینگام گل نزد؟” این اصلا نباید برای شما سوالی ایجاد کند. گل نزدن او نباید به چشم بیاید. این وظیفه اصلی او در پستش نیست.”
آردا گولر امروز هم بازی نکرد؟آردا گولر بسیار جوان است، فقط ۱۸ سال دارد. او حال و آینده این باشگاه است. او آرام، ریلکس و بسیار خوشحال از بهبودی است. زمانش خواهد رسید.”
ادواردو کاماوینگا و مندی برمی‌گردند؟” آنها از بازی بعدی می‌توانند از ابتدا به میدان بروند اما باید تصمیم بگیرم چه کسی بازی کند.”
فقط ۱۱ گل دریافت کرده‌اید!” بله. بعد از آن شکست مقابل اتلتیکو حسابی به خودمان آمدیم و چیزهای زیادی را عوض کردیم. ما خیلی هم خوب گل می‌زنیم. من از تیمم راضیم، تیم بسیار خوبی داریم.”
براهیم دیاز یک موقعیت عالی از دست داد؟” براهیم امشب عالی بود و با خودش طراوت و انرژی به زمین برد. نمی‌دانم چطور آن ضربه سر را گل نکرد.”
ترکیب بازی بعد مقابل آراندینا در جام حذفی؟” بازیکنان آکادمی کنار ناچو شروع کننده خواهند بود. ما باید سیستم چرخشی اعمال کنیم. شاید به بخشی از بازیکنانی که امشب بازی نکردند هم بازی بدهم.”
کپا آریسابالاگا یا آندری لونین؟” نمی‌دانم. خواهیم دید. بالاخره مجبوریم یک دروازه‌بان بگذاریم! بازی بعدی را کپا درون دروازه خواهد ایستاد.”
وینیسیوس فقط ۶۰ دقیق درون زمین بود؟” بله او این را از قبل هم می‌دانست. نمی‌توانیم به او فشار بیاوریم. او باید به آمادگی برسد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا