ورزشی

تغییرات بزرگ در هیئت مدیره استقلال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چهره شاخص مدیریت استقلال در دهه هفتاد بار دیگر وارد هئت مدیره باشگاه استقلال می‌شود.به گزارش “ورزش سه”، هیئت مدیره باشگاه استقلال صبح روز شنبه با تغییراتی بزرگ همراه خواهد شد و یکی از شاخص‌ترین مدیران دهه‌های اخیر باشگاه استقلال بار دیگر به جمع آبی‌ها بازمی‌گردد.
صحبت از علی آقامحمدی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استقلال در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد است. عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام که شنیده‌ها حاکی از حضور دوباره او در هیئت مدیره استقلال و طبعا ریاست او است.
یک قهرمانی و نایب‌قهرمانی در آسیا و چند قهرمانی داخلی حاصل دوران حضور این مدیر باسابقه در باشگاه استقلال است که مذاکرات وزارت ورزش با او جواب داده و در آستانه واگذاری باشگاه به بخش خصوصی به منظور سروسامان دادن به مشکلات بی‌پایان استقلال در سال‌های اخیر وارد ترکیب هیئت مدیره خواهد شد.
از طرف دیگر خروج علیرضا خانی، عضو کنونی هیئت مدیره که اختلافات آشکاری با سایر اعضا در مدت حضورش داشته، قطعی است تا ترکیب هیئت مدیره استقلال کاملا دگرگون شود.
به جز آقامحمدی یک عضو ورزشی دیگر نیز به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد که گفته می‌شود کاظم اولیایی است البته ممکن است وزارت ورزش نفرات دیگری را برای این سمت در نظر گرفته باشد.
جلسه هیئت مدیره استقلال امشب برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا