ورزشی

موریاسو عصبانی بعد از پیروزی ۶-۱!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن، در نشست خبری‌اش پس از پیروزی ۶-۱ مقابل اردن، از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد!به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ژاپن در آستانه جام ملت‌های آسیا، بعدازظهر امروز در دیداری تدارکاتی پشت درهای بسته به مصاف اردن رفت. سامورایی‌ها با نتیجه ۶-۱ پیروز این بازی شدند تا نشان دهند برای جام ملت‌های آسیا آمادگی زیادی دارند.
پس از بازی هاجیمه موریاسو در نشست مطبوعاتی تیمش شرکت کرد و از عملکرد دفاعی تیم که باعث دریافت یک گل شد انتقاد کرد.
به گزارش فدراسیون فوتبال ژاپن، در دقیقه ۱۲ نیمه اول، ایتاکورا، گل اول ژاپن را زد. ناکامورا، مهاجم تیم در دقیقه ۱۷ دومین گل را وارد دروازه اردن کرد. در دقیقه ۲۹ نیز یک گل‌ به‌خودی حساب کار را ۳-۰ کرد. در ادامه در دقیقه ۴۳، مینامینو، بازیکن موناکو، گل چهارم را به ثمر رساند. در بین دو نیمه کل ترکیب عوض شد و ژاپن در نیمه دوم هم موفق شد دو گل دیگر به تعداد گل‌هایش اضافه کند. آسانو و مائدا در دقیقه‌های ۷۱ و ۸۱ این دو گل را زدند و  در لحظات پایانی بازی اردن موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند تا بازی ۶-۱ به پایان برسد.
موریاسو پس از بازی گفت: «توانستیم کاری را که به‌عنوان یک تیم می‌خواستیم، انجام دهیم. هم روی حمله کار کردیم و هم دفاع و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. بازیکنان روی انتقال توپ‌ها از دفاع به حمله خوب کار کردند. این چیزی است که بارها در تمرین درباره‌اش حرف زده‌ایم. آنها تهاجمی بازی کردند و از این اتفاق بسیار راضی و خوشحالم.
یک گل خوردیم و چندین بار روی ضد حملات حریف مجبور شدیم به عقب برگردیم و شکل بازی‌مان را عوض کنیم. حریف اصرار داشت با ضد حمله به ما ضربه بزند و ما نیز چندین بار به آنها فرصت این کار را دادیم. حملات ما نیمه‌کاره می‌ماند و به آنها فرصت ضدحمله می‌دادیم. باید قبل از شروع جام ملت‌ها و ورود به تورنمنت درباره این موضوع فکر کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.»
او در این مسابقه از تاکه‌هیرو تومیاسو که در حال بهبودی از مصدومیت ساق پای چپ است، کائورو میتوما که از ناحیه مچ پای چپ آسیب دیده است و تاکفوسا کوبو که مصدومیتی از قسمت ران پای چپ دارد، استفاده نکرد. او همچنین واتارو اندو را به دلیل بازی‌های فشرده در لیگ برتر انگلیس بازی نداد.
با اینکه ترکیب ژاپن در این بازی مشخص نبود، اما از بازیکنانی که ده دقیقه قبل از شروع هر نیمه در زمین حضور داشته‌اند می‌توان ترکیب دو نیمه را به شکل نسبتاً دقیقی حدس زد. ترکیب ۱۱ نفره نیمه اول: ماکوتو هوسویا، کیتو ناکامورا، جونیا ایتو، تاکومی مینامینو، هیدماسا موریتا، سانو کایشو، یوتا ناکایاما، یوتاکا سوگاوارا، شوگو تانیگوچی، کو ایتاکورا، آیانه سوزوکی.
ترکیب نیمه دوم: اوئدا، دنن مائدا، تاکومادو آسانو، ریتسو دوان، اوزکی یوتو، ریو هاته، هیروکی ایتو، سیا مایکوما، هیروکی ماچیدا، تسویوشی واتانابه، مایویا مائکاوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا