اقتصادی

کلنگ‌زنی ‌منطقه ویژه اقتصادی ارومیه ـ سرو/ کم‌ترین هزینه و فاصله برای عملیات ترانزیتی با ترکیه ‌+ فیلم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کلنگ احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این منطقه مرزی بر زمین زده شد.به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، کلنگ احداث منطقه ویژه اقتصادی ارومیه ـ سرو با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در این منطقه مرزی بر زمین زده شد.
برای راه‌اندازی این منطقه، ۴۲۰ هکتار زمین در مرز سرو و ۵۰۰ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه تدارک دیده شده است.
کم‌ترین هزینه و فاصله برای عملیات ترانزیتی و گمرکی ‌با ترکیه ‌
سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه آیین کلنگ‌زنی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه ـ سرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ‌طبق تعهد سازمان مسئول مدیریت منطقه ویژه، در دهه فجر سال آینده اتمام مرحله اجرایی شدن زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی را اعلام کنیم، اظهار داشت: بخش‌های دیگری از کار حصارکشی و فنس طی ۶ ماه و در مدت کوتاه‌تر به سرانجام می‌رسد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امیدواریم با همت همه دستگاه های مرتبط، یکی از ظرفیت های بسیار خوب آذربایجان‌غربی در جوار مرز سرو و گمرک این منطقه فرصت بی بدیلی برای شرکت های تولیدی ایجاد کند تا در کوتاهترین زمان از مزیت های منطقه ویژه استفاده کنند، افزود: واحدهای تولیدی می توانند در این منطقه با کمترین هزینه و فاصله عملیات ترانزیتی و گمرکی خود را با ترکیه انجام دهند.
وی تصریح کرد: در کنار آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه – سرو، برای تسریع در شروع به عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ایکس ری مرز سرو هم تدابیری اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا