خبر ویژهمدیریت شهری

جابه‌جایی ۱۰ هزار و ۱۶۷ مسافر اربعین از زنجان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری، علی مدقالچی ، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری همه توان و اتوبوس‌های خود را برای جابه‌جایی زائران به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین به‌کار گرفته و خدمات لازم در این خصوص داشته است.

وی ادامه داد: از ۱۰ مهر تا ۲۰ مهر ۳۶۷ سفر به مرز مهران انجام شده که با این سفرها ۹۸۷۱ نفر از زنجان به مرز اعزام شدند و ۲۹۶ نفر نیز در قالب ۱۳ سفر به مرز خسروی جابه‌جا شدند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: در مجموع اتوبوس‌های زنجان ۳۸۰ سفر در قالب ستاد اربعین داشتند که ۱۰ هزار و ۱۶۷ نفر را به مرزها رساندند.

این مسئول در مورد اعتراض برخی که اتوبوس‌های ایرانی گران‌تر از اتوبوس‌های عراقی زائران را از مرز به نجف اعزام می‌کنند، تصریح کرد: واقعیت موضوع این است که اتوبوس‌های ایرانی کرایه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند و هزینه اتوبوس‌های عراقی بیش از ۴۰۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه هزینه حمل و نقل در کشور عراق زیاد است، افزود: اتوبوس‌های ایرانی هزینه کمتری برای جابه‌جایی زائران دریافت می‌کنند.

مدقالچی خاطرنشان کرد: در مدتی که اتوبوس‌ها به جابه‌جایی زائران اربعین اختصاص دارد، از ۴۰۰ دستگاه سواری‌ پلاک عمومی برای سفر مسافران بین‌شهری استفاده می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا