مدیریت شهری

به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک برگزار می شود؛ دوچرخه سواری کودکان در کنار مدیران شهرداری منطقه چهار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“معصومه سادات عمارتی ” با اشاره به اینکه کودکان به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی هستند، رشد و حفظ سلامت جسم و روان آنان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک ۱۶ مهر ماه ، برنامه های متنوعی در منطقه چهار برگزار می شود.
وی مهمترین برنامه های این هفته را دوچرخه سواری کودکان با شهردار و مدیران ارشد منطقه عنوان کرد و گفت: باتوجه به مصادف شدن روز جهانی کودک، ۱۶ مهر ماه با روز سه شنبه بدون خودرو، کودکان منطقه در کنار شهردار و مدیران ارشد منطقه دوچرخه سواری می کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از حضور کودکان در پروژه های مدیریت شهری منطقه در این هفته اشاره کرد و گفت: در این هفته کودکان منطقه ضمن دیدار با مدیران ارشد شهری و برگزاری جلسات مشترک با یکدیگر ، از پروژه های مدیریت شهری بازدید خواهند کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از دیگر برنامه های متنوع این هفته، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی ، تقدیراز کودکان هنرمند و فعال منطقه ، اهدا هدیه به کودکان بیمار و بستری در بیمارستان های منطقه، برگزاری تئاتر و نمایش های خیابانی ، برگزاری مسابقات آموزشی در سطح منطقه، برگزاری نمایشگاه از کارهای دستی کودکان در سرای محلات و .. را نام برد.
وی درپایان افزود: با توجه به تقارن ایام ماه صفر با این هفته و به منظور نهادینه کردن ارزش های دینی و تربیتی در ذهن و روح کودکان ،در برگزاری برنامه های گرامیداشت این هفته به رویکرد آموزه های دینی توجه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا