خبر ویژهمدیریت شهری

با راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ آنلاین صورت می گیرد: *پاسخگویی اداره کل سلامت شهرداری تهران به سؤالات شهروندان و همکاران در مورد بیماری کرونا*

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با توجه به افزایش سرعت بالای انتقال ویروس کرونا و میزان شیوع روز افزون آن، برنامه ریزی هایی برای ارائه پاسخ های تخصصی در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا از طریق اداره کل سلامت صورت گرفته است.

بر اساس ضرورت اطلاع رسانی و آموزش در ارتقاء سطح سواد سلامت شهروندان و همچنین فرهنگ سازی در سطح جامعه به منظور رعایت نکات بهداشتی به منظور خودمراقبتی و ارتقای سلامت خود و دیگران، سامانه پرسش و پاسخ در خصوص بیماری کرونا در پورتال اینترنتی و اینترانتی شهرداری تهران با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شهروندان می توانند از طریق مراجعه به آدرس Tehran.ir و کارمندان شهرداری تهران سوالات خود را از طریق سایت Tehran.iri مطرح نمایند.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. خونه من با همسایه قرار بود تجمعی بشود و دستور نقشه باهم پول دادیم الان می خواهد تفکیک بسازد وموقع تخریب دیوار راه پله ریخت والان هم می گویند دیا حیات کوچک ورودی دستشویی ریخته شود ودر این وضعیت کروناخونه من ریخت ‌پاس می شود چه کارکنم
    دو نفر مسن هستیم ودستور نقشه چه می شود وفاصله دو ساختمان چ می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا