خبر ویژهمدیریت شهری

اجرای بزرگترین رزمایش دفاع بیولوژیک و ضد عفونی معابر شمال شرق تهران

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“محمد علی فیاض” در جلسه ای که با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، محمد محمددوست شهردار منطقه چهار، محمد حسین لونی رییس آموزش و پرورش منطقه ۴ و جمعی از مسئولان نیروهای انتظامی و بسیج در ساختمان آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد گفت: در هفته جاری و پس از قطع بارش باران یکی از بزرگترین مانورهای زیست محیطی ضد عفونی معابر با همکاری قرارگاه نصر ثارالله اجرا می شود.
وی افزود: در این مانور که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و پلیس راهور نیز شهرداری منطقه چهار را همراهی خواهند کرد ۱۰ کیلومتر از محدوده این منطقه به ویژه سرتاسر بزرگراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت رفت و برگشت ضد عفونی خواهد شد.
فیاض افزود: در این عملیات وسیع علاوه بر امکانات سپاه پاسداران، امکانات شهرداری تهران اعم از ابرجت فن سازمان آتش نشانی نیز به کار گرفته خواهد شد.
جانشین شهردار منطقه چهار تهران در ستاد مدیریت بحران خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود این عملیات در روز سه شنبه ۱۹ فروردین اجرا شود اما به دلیل بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی به پایان هفته جاری موکول شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا