خبر ویژهمدیریت شهری

شب نورانی تهران همزمان در ۱۴ نقطه از پایتخت/ جشن متفاوت نیمه شعبان در بالکن‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) و نیمه شعبان، هرساله جشن های میدانی ویژه این ایامدر سطح شهر و با حضور پرشور شهروندان برگزار می‌شد که در شرایط متفاوت امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم خانه ماندن شهروندان، این عید بزرگ به شکل متفاوت‌تری در سطح شهر برگزار می‌شود.

معاونت امور امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با طراحی کمپین نور، شهر، امید، از شهروندان دعوت می‌کند با آذین‌بندی ساختمان ها و خانه های محل سکونت خود، در کمپین نور، شهر، امید شرکت کرده و این ایام را در کنار خانواده جشن بگیرند.

براین اساس معاونت امور امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران ویژه برنامه نورافشانی گسترده‌ای را به همراه اجراى المانهاى نورى نوشتارى با تکنیک لیزر افکتیو را در شب میلاد حضرت قائم (عج) در سه نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.

همچنین نورافشانی ۱۴ نقطه از شهر نیز چهارشنبه ۲۰ فروردین همزمان با شب میلاد حضرت ولیعصر (عج) در قالب کمپین نور، شهر، امید، از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱ پای پنجره‌های شهر برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است المان های نوشتاری از جمله جملاتی به مناسبت این عید بزرگ، تقدیر از کادر پزشکی و ابراز امیدواری برای ریشه‌کنی بیماری کرونا و مدد از امام زمان(عج) برای ریشه کن کردن بیماری کرونا روی سازه های مورد نظر نقش خواهد بست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا