خبر ویژهمدیریت شهری

آغاز طرح غربالگری کرونا در منطقه ۵

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سید حسین دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت :  طرح غربالگری کارکنان شهرداری تهران با هدف کسب اطمینان از سلامت کارکنان، قطع زنجیره بیماری و شناسایی و جداسازی افراد بیمار در شهرداری در دستور کار قرار گرفته است .

وی به اجرای  این طرح توسط شرکت شهر سالم از نهم فروردین ماه و با غربالگری کارکنان سازمان بهشت زهرا اشاره کرد و گفت :  این طرح  در منطقه ۵ از ۱۶ فروردین ۹۹ آغاز شده و تا ارزیابی وضعیت تمامی پرسنل ادامه دارد .
معاون شهردار منطقه ۵ افزود : در این طرح تمامی کارکنان شهرداری منطقه ۵ در ساختمان مرکزی  ، نواحی و سایر ساختمان های وابسته به شهرداری منطقه غربالگری می شوند .
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ در ادامه گفت : در این طرح ابتدا پرسنل نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کرده و دمای بدن و سطح اکسیژن خون آنها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می گیرد .
وی گفت : با معاینه و گرفتن شرح حال کارکنان ، در صورت نیاز و تشخیص پزشک نسبت به انجام آزمایش خون و CT اسکن ریه اقدام خواهد شد .
دلبری افزود : در صورت ابتلای همکاران هماهنگی لازم برای ارجاع به کلینیک شهرداری منطقه ۵ جهت اقدامات درمانی صورت گرفته است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا