مدیریت شهری

برگزاری جشنواره مجازی “بازی در خانه” برای شهروندان شمال شرق تهران

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

” محمد خادمی” بابیان این خبرافزود: با توجه به تداوم تعطیلی مجموعه های ورزشی به دلیل انتشار ویروس کرونا و اجرای پویش در خانه بمانیم و همچنین به منظور بالابردن روحیه نشاط ،شادابی و سلامت شهروندان جشنواره ای درقالب مسابقه بازی های خلاقانه مجازی با عنوان “بازی در خانه” برای شهروندان با همکاری اداره کل ورزش شهرداری تهران در منطقه چهار اجرا می شود.
وی در ادامه افزود: در این جشنواره شهروندان می توانند به همراه اعضای خانواد خود با انجام بازی های خلاقانه گروهی بااستفاده از وسایل خانه در این جشنواره شرکت و با ارسال فیلم های خود به صفحه اینستاگرام منطقه چهار در این رقابت شرکت کنند .
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار افزود: درهمین راستا آموزش و انتشار بازی های فکری و بومی در فضای مجازی با قابلیت بازی در خانه به منظورایجاد محیط پر نشاط خانواده ها در پویش در خانه بمانیم نیز انجام می شود.
خادمی به دیگر فعالیت های اداره ورزش منطقه چهار اشاره کرد و افزود: همچنین در این ایام انتشار کلیپ های”ورزش در خانه” در گروهای ورزشی و محلی منطقه، پیوستن چهره های ورزشی منطقه چهار به پویش در خانه بمانیم و دعوت از شهروندان منظقه برای پیوستن به این پویش و انتشار لیگ نوروزی ورزش های الکترونیک در فضای مجازی از ابتدای فروردین ماه سالجاری اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا