خبر ویژهمدیریت شهری

در سومین هفته بازدید میدانی شهردار منطقه چهار محقق شد: تصویب ۱۲ مصوبه عمرانی و خدمات شهری در محله مجید آباد منطقه چهار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“محمد محمددوست” با اعلام این خبر و با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی از سطح محلات اولویت اجرای پروژه ها بر اساس خواسته شهروندان خواهد بود افزود: شورایاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری تهران و پل ارتباطی شهروندان نقش مهمی در شناسایی و رفع مشکلات محلات دارند و باید از فرصت های پیش آمده برای آبادانی محلات بهره لازم را برد.
وی با اشاره به ویژگی های شاخص محله مجید آباد افزود: وجود بزرگراه های شهید بابایی، شهید زین الدین و شهید باقری در اطراف این بزرگراه و قرار گرفتن بوستان پلیس به عنوان یکی از بزرگترین و شاخص ترین بوستان های پایتخت شرایط خاصی را در این محله ایجاد کرده است.
شهردار منطقه چهار افزود: در سومین هفته بازدید میدانی از این محله، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، ساماندهی پیاده روهای خیابان استخر با هدف افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و همچنین زی.باسازی نمای بصری این محله و افزایش انضباط شهری در دستور کار قرار گرفت.
محمددوست تصریح کرد: بررسی و ساماندهی فعالیت صافکاری های خیابان استخر، ساماندهی اصناف زیر پل استخر و سایر معابر این محله از دیگر اقدامات پیش پیش بینی شده تا پایان سال خواهد بود.
وی در ادامه از رفع گره های کور ترافیکی معابر محله مجید آباد خبر داد و افزود: ساماندهی ترافیکی و ایجاد دسترسی معابر منتهی به بوستان پلیس و ایجاد دسترسی خیابان بوستان به کندرو بزرگراه شهید زین الدین جهت سهولت تردد خودروها و کاهش حجم ترافیک از دیگر اقداماتی است که از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک در دست اقدام است.
شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: تجهیز کتابخانه سرای محله مجید آباد، بازسازی و مرمت زمین چمن مصنوعی میدان قرآن و مکانیزه کردن پل عابر خیابان استقلال از دیگر اقدامات پیش بینی شده طی این بازدید میدانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا