خبر ویژهمدیریت شهری

در نشستی با حضور دکتر علی اعطا صورت پذیرفت؛ بررسی برنامه ها و بودجه سال آتی معاونت فنی و عمرانی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عصر دیروز شنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۸، دکتر علی اعطا عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق جمعی از کارشناسان فعال در پارلمان شهری، در ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران حضور یافت تا در نشستی با مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران عامل شرکت ها و سازمان های تابعه این معاونت به بررسی جزئیات برنامه ها و بودجه سال آتی این نهادها بپردازد.
در این نشست پروژه های سال آتی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شرکت خاکریزآب و شرکت یادمان سازه به همراه موارد مربوط به بودجه درخواستی و اختصاص یافته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تشریح برخی از جزئیات فنی این طرح ها، به پرسش ها و ابهامات کارشناسان شورا پاسخ گفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی سخنانی در این نشست تلاش برای عینیت بخشیدن به مفهوم خیابان کامل و بهسازی ۵۰۰ کیلومتر مسیر پیاده رو در قالب یک رینگ پیوسته را از اهم اقدامات معاونت فنی و عمرانی طی سال آتی دانست. وی ضمن تاکید بر اهمیت نگهداشت زیرساخت های عمرانی، ایجاد دپارتمان های تخصصی در این زمینه را ضروری خواند و خواستار اختصاص بودجه مناسب به فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری شد. مهندس صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان آنکه موضوع احیای رودخانه های شهر تهران دارای ابعاد مهم زیست محیطی بوده و در مقوله از حفاظت از شهر مقابل خطر سیلاب نیز اهمیت دارد، یادآور شد: همانگونه که کار عمرانی می بایست در حوزه فنی و عمرانی و براساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران انجام شود، ضروری است موضوع مواجهه با رودخانه های شهر تهران نیز در یک مرکز تخصصی و به دور از مداخلات غیر فنی ساماندهی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا