اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

دریافت تسهیلات ارزان قیمت با طرح دی کارت اعتباری

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی با اعلام این خبر گفت: در طرح دی کارت اعتباری تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت در کوتاه ترین زمان ممکن که حداقل ۴ ماه است از مزایای این طرح برخوردار شده و تسهیلات ویژه دریافت کنند.

عضو هیئت مدیره بانک دی ویژگی متمایز این طرح را حق انتخاب نوع حساب، دوره سپرده گذاری، تعداد اقساط و نرخ تسهیلات به انتخاب مشتری دانست و افزود: امکان بهره مندی از شرایط طرح دی کارت اعتباری که با هدف ایجاد تنوع در سبد محصولات و تکریم مشتریان در بانک دی کلید خورده برای مشتریان حقوقی نیز فراهم شده است و سازمان ها و شرکت ها با افتتاح این حساب ضمن دریافت خدمات ویژه حساب های قرض الحسنه جاری و کوتاه مدت می توانند طی انعقاد تفاهم نامه، کارکنان خود را برای دریافت کارت اعتباری به بانک معرفی کنند.
وی حداقل مبلغ افتتاح حساب را در این طرح، یک میلیون ریال و حداقل مبلغ سپرده گذاری برای کسب امتیاز را ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح اگر دوره سپرده گذاری مشتری بیش از ۱۲ ماه باشد، امتیاز ماه های بعدی تا سقف تعهدات طرح به مشتری تعلق می گیرد و در صورتی که سپرده گذار کمتر از ۴ ماه نسبت به برداشت مانده حساب اقدام نماید، مشمول امتیاز طرح نخواهد شد.
عضو هیئت مدیره بانک دی با اشاره به این که حداکثر مبلغ کارت اعتباری در این طرح، پانصد میلیون ریال می‌باشد، گفت: درصورت اعطای کارت اعتباری تا مبلغ صد میلیون ریال، پذیرش یک نفر ضامن معتبر و تا مبلغ پانصد میلیون ریال حداکثر دو ضامن که یک نفر از آن ها دارای گواهی کسر از حقوق باشد ، مورد نیاز است.
طاهری با بیان این که نرخ سود کارت اعتباری در این طرح متناسب با امتیازات حاصله از ۱۰ تا ۱۸ درصد و تعداد اقساط حداکثر تا ۳۶ ماه به انتخاب مشتری است، اظهار داشت: تمامی اشخاص حقیقی که مایل به دریافت تسهیلات در آینده باشند، می توانند بر اساس شرایط اقتصادی و برنامه ریزی مالی خود، یکی از حالات مختلف را از سبد منعطف طرح دی کارت اعتباری انتخاب کنند.
وی افزود: در صورتی که امتیاز ایجاد شده برای مشتری در این طرح پایین باشد، متقاضی می تواند به منظور دریافت کارت اعتباری مبلغی را به عنوان وثیقه نقدی نزد بانک سپرده گذاری نماید و اعتبار خود را تا سقف پانصد میلیون ریال افزایش داده یا نرخ تسهیلات را تا ۱۰ درصد کاهش دهد.
طاهری همچنین درباره شرایط انتقال امتیاز طرح دی کارت اعتباری گفت: مشتریان حقیقی می توانند در صورت تکمیل و امضای فرم رضایت نامه واگذاری حق امتیاز طرح دی کارت اعتباری، امتیاز این طرح  را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، برادر و خواهر انتقال دهند و در صورتی که امتیاز صاحب حساب بیش از پانصد میلیون ریال باشد، مبلغ مازاد بر آن نیز می تواند به افراد مزبور انتقال یابد.
عضو هیئت مدیره بانک دی امکان اتصال حساب های مشمول این طرح به دستگاه های pos و درگاه پرداخت اینترنتی و محاسبه آنلاین امتیاز مشتری با استفاده از ماشین حساب طرح در وب‌سایت بانک دی را از دیگر مزیت های این طرح برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا