اقتصادیبیمهخبر ویژه

پوشش ریسک‌های مجموعه پالایشگاهی طبق استانداردهای جهانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غلامرضا سلیمانی در گفت‌وگو با ایلنا درباره فعالیت بیمه‌های اتکایی در داخل کشور و پوشش بیمه‌ای برای مجموعه‌های پالایشگاهی یا خطوط کشتیرانی اظهار داشت: بیمه‌های اتکایی در ایران مانند تمام شرکت‌های بیمه‌ای در سطح جهان فعال هستند و عمل می‌کنند.
وی ادامه داد: بیمه‌های اتکایی در ایران با همان راه و روش و استانداردهای جهانی برای پوشش بیمه، اجرا می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رییس کل بیمه مرکزی درباره توانایی پوشش ریسک پالایشگاه‌های کشور یا ایرلاین‌های داخلی از طریق بیمه اتکایی در ایران و سقف این پوشش خسارت‌های احتمالی گفت: هر مجموعه‌ای اعم از پالایشگاه‌ها و … دارای ریسکی است و یک سقفی برای این ریسک‌ها پیش‌بینی شده‌است و تعیین سقف برای آنها تعریف ندارد و هیچ عدد مشخصی به عنوان سقف بیمه نمی‌توان تعیین کرد. در برخی از پروژه‌ها شاید یک میلیارد دلار باشد و در برخی دیگر صد میلیون دلار.
سلیمانی با بیان اینکه کنسرسیومی از شرکت‌های بیمه‌ای داخلی ایجاد شده است، گفت: همکاری با بیمه‌های خارجی را ادامه می‌دهیم و آن دسته از شرکت‌های بیمه اتکایی خارجی که با آمریکایی‌ها رابطه ندارند، با شرکت‌های ایرانی در حال همکاری هستند .
وی با اشاره به عضویت ایران در «ایشین ری» و تصاحب کرسی نایب رییسی شرکت بیمه اتکایی آسیا تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی این شرکت، فعالیت‌های صنعت بیمه در حوزه اتکایی با اقتدار بیشتری دنبال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا