خبر ویژهصنعت،معدن و تجارت

گردهمایی صنعتگران ساختمانی در نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در این نمایشگاه همچنین شرکت های انبوه ساز و سازندگان پروژه های مسکونی، برنامه های جدید ساخت، پیش فروش و واگذاری را ارائه خواهند کرد.
طراحی و ساخت پروژه های اداری، تجاری، صنعتی، ورزشی و فرهنگی و ارائه روش ها و فناوری های نوین فروش پروژه های ملکی و راهسازی بخش دیگری از نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز خواهد بود.
در این نمایشگاه که در سالن های ۸ و ۹ و ۱۰ و۱۱ نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود، شرکت های مهندسی، طراحی، صنعتی و شرکت های سازنده ؛ نوین ترین نقشه ها، طرح ها، تکنولوژی ها، فناوری های جدید ضدحریق، نمای مدرن، نماهای سنتی، ماشین آلات و تجهیزات پرس و دیگر صنایع مرتبط با ساخت و ساز را ارائه می کنند.
این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ بر ۳۶ هزار مترمربع برپا می‌شود و شرکت کنندگان در آن، جدیدترین توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
در اولین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز جدیدترین و نوین ترین دستاوردها، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستم های تصفیه آب، تأسیسات حرارتی و برودتی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی، در و پنجره ، شیشه و ماشین آلات وابسته، معماری، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای سقف و دیوار، کفپوش،لوله و اتصالات،کاشی و سرامیک،برق وتجهیزات الکترونیک،صنایع زیر بنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، عایقهای صوتی و حرارتی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی ارائه بخش دیگری از نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و سازخواهد بود.
صالح سپاسدار، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: موضوع ساخت و ساز و مسکن از دیرباز نه تنها به عنوان یک صنعت مادر نقش کلیدی در ایجاد رونق در بازار را ایفا نموده، بلکه یکی از ابزارهای سرمایه گذاری امن به شمار می آید که طی دهه های اخیر نه تنها بازگشت سرمایه گذاری آن منطبق بر نوسانات بازار بوده بلکه مخاطبین اقبال ویژه ای نسبت به بکارگیری خلاقیت و تکنولوژی در این صنعت نشان داده اند.
وی افزود: بازار ساخت و ساز دارای گستردگی و تنوع غیر قابل مقایسه با صنایع دیگر می باشد به نحوی که امروزه فارغ از کیفیت، خلاقیت و تکنولوژی ساخت محل پروژه نقش کلیدی تری در تعیین قیمت آن دارد.
رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز اضافه کرد: این نمایشگاه محلی برای نمایش توانمندی دست اندرکاران، معرفی و مقایسه محصولات و تکنولوژی های مربوطه و بستری مناسب جهت آشنایی بیشتر مخاطب نهایی با نقش آفرینان اصلی این بازار می باشد.
وی گفت: تبیین جایگاه موضوع مسکن، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و مسکونی، معرفی توانمندی انبوه سازان، شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساخت و ساز، کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز، ایجاد توازن و پایداری قیمت تمام شده پروژه های مسکن و عمرانی کشور، معرفی روش های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت های دانش بنیان و معرفی ابزار و روش های نوین در صنعت ساخت و ساز؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
برگزاری نشست های علمی و تخصصی در زمینه های سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان ها،استفاده از مصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافت های فرسوده و مقاوم سازی ساختمان های روستایی از برنامه های جانبی این نمایشگاه چهار روزه است.
اولین نمایشگاه بین المللی ساخت و ساز از ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا