دسته‌بندی نشده

فیلم پخش زنده شب نشینی عید بهاره سال ۲۰۲۰ در سینماهای چین پخش خواهد شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 

روز پنجشنبه نشست خبری درباره فیلم پخش زنده شب نشینی عید بهاره سال ۲۰۲۰ با حضور شنگ هایی شیونگ معاون بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس رادیو و تلویزیون مرکزی و مقامات از کمیته ملی امور قومی چین در پکن برگزار شد.

شایان ذکر است که برنامه های شب نشینی عید بهاره که در شب عید ۲۴ ژانویه/ ۴ دی برگزار می شود، به چهار گویش کانتونی، مین نان، چائو شان و که جیا و همچنین ۵ زبان رایج اقلیت های ملی از جمله مغولی، تبتی، اویغوری، قزاقی و کره ای نیز ترجمه شده و به چند زبان خارجی برگردانده خواهد شد تا تعداد افراد بیشتری از تماشای این برنامه فرهنگی و هنری لذت برده و در شادی مردم از ۵۶ قوم چین شریک شوند.

روز پنج شنبه برنامه های شب نشینی عید بهاره تلویزیون مرکزی چین به طور رسمی منتشر شد. در این شب نشینی برنامه هایی کمدی، اجرای موسیقی سنتی، وو شو، اپرای سنتی و دیگر برنامه ها اجرا می شود و بسیاری از هنرمندان مشهور چین در آن شرکت دارند.

به گزارش رسیده، این شب نشینی در محل اصلی در پکن و دو محل فرعی منطقه خلیج بزرگ گوانگ دونگ، هنگ کنگ و ماکائو و شهر جنگ جوئو استان هه نان مرکز چین برپا می شود. مجری های مشهور و محبوب تلویزیونی چین نیز اجرای این شب نشینی را برعهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا