دسته‌بندی نشده

مقام شین جیانگ: افراط گرایی مذهبی منشاء تروریسم در شین جیانگ است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آقای ایریجان عنایت سخنگوی دفتر مطبوعاتی منطقه خودمختار اویغور شین جیانگ در این نشست گفت: افراط گرایان مذهبی به بهانه های قوم و مذهب، مردم را به مقابله با مدیریت دولت تحریک و استفاده از همه مظاهر و دستاوردهای تمدن روز را رد می کنند و هرگونه فاصله گرفتن از افراط گرایی را کفر و الحاد تلقی می کنند که برخی در این فرایند از لحاظ روحی تبدیل به تروریستهایی تحت کنترل افرادی با چنین طرز تفکراتی قرار می گیرند و در نهایت از انسانی عادی در جامعه به هیولایی ترسناک و مخرب تبدیل می شوند. بررسی موارد و پرونده های تروریستی و خشونت آمیز نشان می دهد که عاملان بیشتر آنها پیشینه افراطگرایی داشته اند.

این مقام شین جیانگی گفت: نیروهای افراط گرای مذهبی قبلاً با شیوه های مختلف در مدارس نفوذ می کردند و با به دام انداختن تعدادی از جوانان، آنها را در مسیر جنایت تربیت و راهنمایی می کردند.

او افزود: دولت شین جیانگ برای حمایت از این جوانان آموزش و آگاه سازی آنان در مدارس را درباره زیانهای افراط گرایی سرعت و شدت بخشیده و با راهنمایی قصد دارد آنها را از آموزه های افراطی دور و جدا کند تا زندگی سالمی را در مسیر درست در پیش گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا