خبر ویژهمدیریت شهری

ایده های خلاق و مشارکت شهروندان حرکت به سمت تهرانی بهتر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طی بازدیدی که از محله هفت(سرآسیاب مهرآباد) با هدف ارتباط مستقیم مسئولین شهری با شهروندان و رصد مشکلات منطقه۹ از نمای نزدیک انجام شد؛ پیرامون مباحث مختلف شهری از جمله؛ شهرسازی، عمرانی، اجتماعی، خدمات شهری و ترافیکی راهکارهای لازم مورد بررسی قرارگرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات در دستور کار معاونت ها و ادارات به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان صادر شد.
در این بازدید میدانی، مفاخریان شهردار منطقه۹ در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و معتمدین محلی به منظور ارتباطات دوسویه مجموعه شهری با شهروندان از طریق دبیران شورایاری در راستای عمران و آبادانی محلات پهنه غربی پایتخت توصیه هایی را ارائه کرد.
وی با اعلام این که هدف از انجام بازدیدهای میدانی آگاهی بیشتر از مشکلات شهروندان است، گفت: مجموعه شهری درصدد تسریع در رفع مشکلات شهروندان است که از این رو با طرح موضوعات و مباحث شهری در سطح محلات در قالب صورت جلسه ای مصوب و اقدامات لازم در اسرع وقت اجرایی می شود.
شهردار منطقه۹ در ادامه با اشاره به بازدیدهای میدانی پیشین صورت گرفته در محلات بیان داشت: طی بازدیدهای های میدانی صورت گرفته از محلات، بسیاری از مسائل با پیگیری های مجدانه در همان روز برطرف شده و انتظار می رود با ادامه این روند و ارائه ایده های بهتر و مشارکت شهروندان بتوان به سطحی از خدمات در شهرتهران رسید که مورد رضایت همه شهروندان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا