خبر ویژهمدیریت شهری

تدابیر شهرداری منطقه ۳ جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر و بزرگراه ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عباس فخارمنش در این زمینه گفت: برفاب ها را در داخل نهرها می ریزیم، برف های حاشیه رفیوژ میانی بزرگراه ها در داخل معابر ریخته می شود تا توسط ماشین های مکانیزه برف روبی آب شود، تمامی سطح معابر عمومی، اصلی و فرعی شن پاشی شده است، پیاده روهای تمامی مراکز با اهمیت خدماتی و فرهنگی از قبیل: بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها، کلینیک ها، تجاری و اداری پارو و پاکسازی شد و تمامی مخازن شن شارژ شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ با اشاره به اینکه از دقایق اولیه بارش برف، شن پاشی و برف روبی در معابر عمومی منطقه ۳ اجرا شد،گفت: نیروهای خدمات شهری این منطقه از لحظات اولیه بارش برف جهت تسهیل تردد شهروندان در معابر عمومی حاضر هستند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شاخه تکانی درختان بوستان ها و معابر اصلی و فرعی منطقه ۳ در حال اجرا است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اذعان داشت: ضمن اینکه با وجود بارش شدید برف ، ترافیک در همه معابر روان بود و حتی برخی از معابر و شریان های اصلی منطقه، ترافیک کمتری نسبت به روزهای عادی داشتند.

فخارمنش خاطرنشان کرد: صبح امروز با تلاش های صورت گرفته هیچ یک از معابر شهر تهران مسدود نشد و حتی در بزرگراه هایی مانند شهید حقانی، شهید همت، شهید مدرس و … که همه روزه بار ترافیک سنگین است امروز ترافیک روانی وجود داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا