خبر ویژهمدیریت شهری

شهردار منطقه۲۱ میزبان شهرداران منتخب مدارس ورودی غربی پایتخت شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رحمانی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه فلسفه برگزاری انتخابات، تمرینی است برای دموکراسی؛ گفت: مهم ترین سرمایه هر شخص، مورد اعتماد بودن است. به همین منظور، شهرداران مدارس باید سعی داشته باشند تا با رای هایی که کسب کرده اند و اعتمادی که توسط دانش آموزان برایشان ایجاد شده؛ به شکل مطلوبی به وظایف خود عمل کنند.
وی در ادامه افزود: مدیریت شهری منطقه۲۱ آمادگی این را دارد که به صورت ماهانه با شهرداران منتخب مدارس جلسه هم اندیشی مشترک داشته باشد تا در سایه تشکیل این جلسات، تصمیمی مشترک در راستای اینکه چه اقداماتی باید در سطح مدارس انجام پذیرد، بحث و تبادل نظر شود.
رحمانی همچنین یاداور شد: مبحث مشارکت و همیاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری بسیار مهم است؛ چراکه هزینه های اداره شهر توسط خود شهروندان تامین می شود، به همین میزان که هرقدر سطح مشارکت بیشتر باشد قطعا شهروندان هزینه های کمتری را نیز متحمل می شوند.
شهردار منطقه۲۱ در همین راستا افزود: یکی از فرصت های بی بدیل این منطقه وجود صنایع و کارخانجات است و این آمادگی وجود دارد که دانش آموزان بازدیدهای منظم دوره ای از سطح کارخانه های مختلف داشته باشند تا با دید بهتر و دانش بیشتری برای آینده خود تصمیم گیری کنند.
محسنی نسب رئیس آموزش و پرورش منطقه۹ تهران بزرگ نیز در این جلسه گفت: برای انجام هر کاری می بایست فرهنگ سازی صورت گیرد و این مهم جز در بستر مدارس میسر نخواهد شد؛ چراکه در مدارس، تمرین باهم بودن و درکنارهم بودن به دانش آموزان آموزش داده می شود.
لازم به ذکر است؛ در پایان این نشست صمیمی، احکام شهرداران منتخب مدارس منطقه۲۱ تنفیذ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا