مدیریت شهری

دومین مسابقه عکس پاییز شمیران برگزار می شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک و دبیر مسابقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : دومین مسابقه عکس پاییز شمیران دربوستان های فرامنطقه ای جمشیدیه، نیاوران، قیطریه و باغ فردوس از روز پنجشنبه ۲۱ آذر ماه تا شنبه ۳۰ آذر ماه با حضور علاقمندان به هنر عکاسی برگزار می شود .

وی گفت: شهروندان می توانند با استفاده از تلفن همراه، دوربین های ساده و پیشرفته خود اقدام به عکاسی از طبیعت زیبای پاییزی در بوستان های فوق کنند و آثار خود را جهت شرکت در مسابقه به نشانی ravabetom1@yahoo.com ، Instagram:tehranmunicipality1 – Gap: tehranmunicipality1 ، روابط عمومی شهرداری منطقه یک ارسال کنند و از جوایز نفرات برگزیده بهره مند شوند.
صالحی خاطر نشان ساخت : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۹۶۰۲۷۵۳۸ تماس حاصل کنند .
وی تصریح کرد: به ۵ برگزیده هیات داوران و ۵ عکس برگزیده شهروندان که بیشترین بازدید را در اینستاگرام داشته باشد جوایز ارزنده تعلق می گیرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: شهروندان می توانند با هشتک #پاییز_شمیران عکس های خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند.
صالحی افزود : اجرای طرح های کم هزینه با تاثیر گذاری بالا می تواند شهر تهران را در راستای رسیدن به شهری برای همه با حضور و مشارکت شهروندان در لایه های شهر و ایجاد حس تعلق آنها به محل زندگیشان ارتقا دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا