خبر ویژهمدیریت شهری

حضور شهردار تهران در غرفه سازمان مدیریت میادین در نمایشگاه تهران هوشمند؛ ضرورت استفاده از فناوری‌های جدید در میادین میوه و تره بار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه شهردار محترم تهران بر ارتقاء و توسعه کیفی و کمی میادین میوه و تره بار و بهره گیری این مراکز از فناوری‌های نو تاکید دارند، گفت: یکی از ظرفیت‌های شهر هوشمند و هوشمندسازی شهر، استفاده از فناوری‌های جدید در سازمان مدیریت میادین و میادین و بازارهای تابعه آن است که به صورت مویرگی در نواحی و محلات تهران فعالیت می‌کنند.

سید سعید راد با اشاره به اینکه علاوه بر خدمات موجود که از طریق زیرساخت‌های موجود در قالب میادین و بازارهای میوه و تره بار ارائه می‌شود، ایجاد محیط کسب و کار برای استارت آپ‌ها در حوزه تامین و عرضه میوه و تره بار و سایر محصولات را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: ورود شرکت‌های نوپا به این حوزه، علاوه بر ایجاد محیط مناسب برای فعالان این حوزه، باعث ارائه خدمات تازه و رضایت‌مندی بیشتر شهروندان از میادین میوه و تره بار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در جهت هوشمند سازی حرکت می‌کند و در صدد هستیم تا از فرصت و ظرفیت موجود در میادین میوه و تره بار حداکثر استفاده را در این جهت بکنیم تا علاوه بر ارائه خدمات حداکثری به شهروندان، به فضای کسب و کار در این مراکز رونق ببخشیم، تصریح کرد: برای هوشمندسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار، برنامه‌های مفصلی را پیش بینی کرده‌ایم نظیر سامانه مکانیزه آنلاین فروش که مرحله به مرحله به مورد اجرا می‌گذاریم.
گفتنی است سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به همراه سایر سازمان‌ها و شرکت‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در «سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند» حضور فعال دارد و ساز و کارهای استفاده از فناوری‌های نو در میادین میوه و تره بار را در معرض دید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا