دسته‌بندی نشده

«کوری گزینشی» به همکاری بین المللی در مبارزه با تروریسم آسیب می‎زند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این مقاله خاطر نشان شده است که اخیراً شبکه تلویزیونی بین المللی چین سی جی تی ان وابسته به رادیو و تلویزیون مرکزی چین دو مستند به زبان انگلیسی تحت عنوان «مبارزه با تروریسم در شین جیانگ چین» و«دستهای سیاه پشت پرده: جنبش اسلامی ترکستان شرقی، خشونت و تروریسم در شین جیانگ» پخش کرد که در آن حقایق اقدامات خشنونت آمیز تروریستی و افراط‌گرایی مذهبی در شین جیانگ و واقعیت‎های مبارزه با تروریسم و افراط‎گرایی در این منطقه نشان داده شده است.

در همین حال رسانه های گروهی و سیاست‎بازان غربی در برابر این حقایق، «کوری گزینشی» و «سکوت جمعی» را در پیش گرفته‌اند. آنان به بهانه حقوق بشر سعی در سیاه‌نمایی سیاست‌های چین در شین جیانگ دارند و با شکایت از این سیاست‎ها به عنوان عامل اقدام تروریستی خشونت بار و افراطگرایی مذهبی در شین جیانگ، حتی از خشونت و تروریسم در این منطقه حمایت می کنند. این اقدام مضحک و «کوری گزینشی» از حقایق شین جیانگ باعث تضعیف و آسیب دیدن همکاری‌های بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم می‎‎شود و در عین حال با یک پیام بسیار خطرناکی برای تروریست‎ها در همه جای دنیا همراه است.

در این مقاله تاکید شده است که بازگرداندن آرامش و شکوفایی در شین جیانگ که از طریق مبارزه با تروریسم به دست آمده است، سهم مهم چین در همکاری بین المللی برای مبارزه با تروریسم است و نمی‎توان چنین تهمت‎هایی را به آن روا داشت. ما به سیاست‎بازان غربی از جمله آمریکا هشدار می‎دهیم این‎گونه حمایت‎های بی‎پروای آنان از تروریسم و نیروی‎های افراط‎گرا به معنی عبور از مرزهای اخلاق و خِرَد است و در نهایت آنها روزی مجبور خواهند شد که تاوان سنگین این سبکسری خود را بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا