اقتصادیخبر ویژهنفت و انرژی

مدیرعامل پازارگاد: درهای امکانات رفاهی و تفریحی را به روی مردم باز کرده‌ایم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

 

 

 

 

 

 

 

ابراهیم یاسری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شرکت پازارگاد یک شرکت غیردولتی پشتیبانی و غیرصنعتی است که وظیفه ارایه خدمات رفاهی و تفریحی در عسلویه را به عهده دارد که اولویت ارایه این خدمات رفاهی با کارکنان و بومی هاست.

وی با اشاره به اینکه محوریت خدمات این شرکت رفاهی است، تصریح کرد: این شرکت ۱۵۰۰ نفر پرسنل دارد و گسترده کار آن ۶۰ کیلومتر است و درآمد آن و حقوقی که پرداخت می‌کند، از محل خدمات پشتیبانی است که کار سختی است.
یاسری افزود: اکنون که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و کارکنان و مدیران صنعت پتروشیمی سربازان این جنگ هستند،شرکت پازارگاد نقش پشتیبانی این سربازان را به عهده دارد.
مدیرعامل پازارگاد با اشاره به اینکه این شرکت کلیه خدمات اقامتی در منطقه را عهده‌دار است، تصریح کرد: تنها بخشی از امکانات هتلینگ این شرکت هزار اتاقی است که به مجردها و کسانی که اقماری تردد میکنند اختصاص دارد که این حجم از اتاق و خدمات هتلینگ کم نظیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دهکده گردشگری پازارلند اشاره کرد و افزود: این دهکده گردشگری که با امکانات و معماری منحصر به فردی ساخته شده که در دنیا کم نظیر است و نکته مهم اینجاست که از سال گذشته در این دهکده را به روی مردم باز کردیم و دیگر منحصر به کارکنان و خانواده‌های کارکنان پتروشیمی نیست.
به گفته او ۱۲۰ تفریح دریایی و ۶۰ تفریح ساحلی در این دهکده وجود دارد که ارایه این خدمات برای بالابردن نشاط به خانواده پتروشیمی‌ها به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد و می‌تواند مقصد گردشگری در دسترس و ارزان‌تری برای بسیاری از ساکنان استان‌های همجوار و سایر نقاط کشور باشد.
یاسری همچنین به بخش دیگری از ماموریت این شرکت در بخش حمل و نقل هوایی اشاره کرد و مدیریت پروازهای این منطقه گفت: ۵۷۰ هزارنفر سال گذشته با پرواز در عسلویه جابه جا شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا