اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

فعالیت شرکت واسپاری توسعه تعاون مبتنی بر حمایت از متقاضیان است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی حاج کاظم لواسانی مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون گفت: شرکت واسپاری توسعه تعاون از شرکت‌های ابزاری و وظیفه‌ای بانک توسعه تعاون است که با ارائه تسهیلات برای کالاهای بادوام می‌تواند ضمن کمک به رونق تولید، در حمایت از متقاضیان نقش موثری را ایفا نماید.

لواسانی در همین رابطه اظهار داشت: ماهیت شرکت واسپاری ارائه تسهیلات است و ازاین‌رو در جهت تکمیل چرخه خدمت‌رسانی تخصصی و خلق ارزش مجموعه بانک توسعه تعاون ایفای نقش می‌نماید. ضمن آنکه مکانیزم فعالیت این شرکت مبتنی بر خرید کالاهایی نظیر: خودروهای نو و دست‌دوم و واگذاری از طریق فروش اقساطی و اجاره به‌شرط تملیک می‌باشد. این شرکت در واگذاری محصولات خودروسازان داخلی به متقاضیان فعالیت قابل‌توجهی داشته است.

وی با اشاره به این‌که دامنه فعالیت شرکت در حوزه واگذاری مسکن اداری- تجاری، لوازم‌خانگی، فرش، قطعات خودرو بوده است، در همین زمینه خاطرنشان کرد: البته با تلاش‌های صورت گرفته، دامنه فعالیت این شرکت در حال گسترش است.

مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون با اشاره به این‌که مذاکرات انجام‌شده و تفاهم‌نامه‌ها با واحدهای تولیدی معتبر ازجمله کرمان موتور و بم خودرو در چارچوب خلق زنجیره ارزش خدمات بانک می‌باشد در ادامه گفت: همکاری با این شرکت‌ها به‌منظور حمایت از این واحدهای تولیدی و همچنین تسهیل شرایط خرید خودروها توسط متقاضیان سبب ایجاد مزایای مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: این طرح باهدف حمایت از اقشار متوسط جامعه متقاضی خودرو، ارزان‌ترین خودروی تولیدی گروه کرمان موتور را عرضه داشته است و بر این اساس خودروی جیلی cg۶اکسلنت اتوماتیک می‌تواند پاسخگوی نیاز اقشار متوسط جامعه باشد.

وی همچنین افزود: هم‌اکنون واگذاری خودروهای جیلی cg۶اکسلنت اتوماتیک با شرایط تسهیلاتی از سود صفر درصد تا ۱۳ درصد می‌باشد که با توجه به میزان پیش‌پرداخت و زمان بازپرداخت متغیر است. ایشان در همین زمینه گفت: این نرخ سود در مقایسه با سود رایج صنعت لیزینگ کشور بسیار جذاب و قابل‌توجه است.

لواسانی گفت: در حال حاضر این خودرو در فاز اول طی ۲ هفته در استان تهران عرضه می‌گردد و در فاز دوم کلیه شهرهای بزرگ به‌ویژه مشهد، اصفهان و تبریز را نیز شامل می‌گردد. لواسانی با ترسیم افق و چشم‌انداز شرکت واسپاری و با در نظر داشتن مأموریت و رسالت شرکت گفت: با حضور سرمایه انسانی متخصص و مجرب در شرکت واسپاری توسعه تعاون و نیز با تمهیدات موردنظر اعضای هیات مدیره این شرکت، پیش‌بینی می‌شود با گسترش حجم فعالیت این شرکت، طی پنج سال آتی در زمره پنج لیزینگ برتر کشور (به لحاظ حجم فعالیت) قرار گیرد. ضمن این‌که در حال حاضر نیز با رعایت اصول تخصصی، معوقات این شرکت در حد صفر می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا