خبر ویژهمدیریت شهری

جعفریان خبر داد : استقرار ایستگاه هایی برف روبی منطقه ۵/آماده سازی ۳۰هزار کیسه شن و نمک برای فصل زمستان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست از استقرار ایستگاه های برف روبی منطقه خبر داد و اعلام کرد: این منطقه به لحاظ جغرافیایی در مسیر بادهای ورودی تهران قرار گرفته و از این روی توجه به بارش نزولات جوی و مدیریت موضوعات مرتبط برای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی طول شریان های بزرگراه های منطقه را ۴۵ کیلومتر دانست و گفت : برای موضوعاتی همچون یخ زدگی و مسدود شدن شریان ها و معابر متصل به آنها در اثر بارش برف هم اکنون در ایستگاه اصلی منطقه در حال آماده سازی کیسه های شن و نمک و ماشین آلات و تجهیزات هستیم.

وی ادامه داد: هر ناحیه بیش از دو مقر برای اسکان کارگری و نگه داری کیسه های شن و نمک و ماشین آلات در حال آماده باش دارد تا شهروندان در روزهای برفی سهولت تردد داشته باشند.

جعفریان با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش های فصول پاییز و زمستان گفت : ظرف ۲۰ روز گذشته بیش از ۳۰هزار کیسه شن و نمک تهیه شده و ۱۵۰ محل نیز برای استقرار نیرو ها که در زمان بارندگی مستقر شوند ایجاد شد.

وی ادامه داد تمهیدات نگه داشت، بهینه فضای سبز ،برف تکانی درختان ،باز گشایی معابر اصلی و عمومی ،جمع آوری یخ و قندیل از پل های عابر از دیگر اقدامات با هدف ایجاد فضای مناسب شهری برای شهروندان در روزهای برفی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا