خبر ویژهخودرو

رشد تولید محصولات زامیاد در شش ماهه اول سال جاری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اصغر رمضانی افزود: تحریم های ظالمانه علیه کشورمان به ویژه در صنعت خودرو، علی رغم به وجود آوردن مشکلات فراوان برای قطعه سازان، تولید کنندگان و تامین کنندگان این عرصه، فرصتی مهیا ساخت تا صنعتگران داخلی بتوانند با تکیه بر توان داخلی به خودباوری برسند.

وی خاطرنشان کرد: بدین منظور زامیاد به عنوان شرکتی تولید محور، با اجرای برنامه هایی منطبق بر قوانین استاندارد آلایندگی و با برنامه ریزی صورت داده در حوزه های مختلف تولید، توانسته است با تمرکز بر بومی سازی قطعات، میزان عمق داخلی سازی قطعات محصولات خود را افزایش دهد.

باقری ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد قطعات وانت نیسان بنزینی و ۸۶ درصد نوع دوگانه سوز این محصول، در داخل کشور تولید می شود که امید است با اجرای برنامه های جامع تامین و تولید بتوانیم علاوه بر افزایش کمی و کیفی قطعات داخلی، قطعات وارداتی محصولات سبک تجاری را نیز بومی سازی کنیم.

معاون مهندسی شرکت زامیاد در ادامه با اشاره به افزایش تولید این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری، یادآور شد: در بخش خودروهای سبک، با تولید و عرضه انواع وانت نیسان در بخش بنزینی، دوگانه سوز و دیزل و همچنین وانت پادرا و ریچ، توانسته ایم جزء برترین خودروسازان سبک تجاری کشور قرار گیریم؛ به طوری که میزان تولید خودرو در این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافته است. ضمن اینکه با برنامه ریزی صورت پذیرفته در بخش طراحی و با ورود نسل جدید وانت پادرا و ریچ، سبد محصولات زامیاد متنوع تر از گذشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا