خبر ویژهخودرو

تصاویر محصول جدید فولکس‌واگن دل همه را برد!

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

با این که هنوز شرکت خودروسازی فولکس واگن به طور رسمی از محصول جدید خود رونمایی نکرده است، اما به نظر می‌رسد که تصاویر منتشر شده از این خودروی جدید تحت عنوان فولکس واگن گلف ام‌کی۸ (Volkswagen Golf Mk۸) نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

این خودروساز آلمانی هم زمان با انتشار این تصاویر، خاطرنشان کرده است که خودروی مذکور قادر خواهد بود ترند جدیدی در عرصه خودروهای جدید ایجاد کند به گونه‌ای که بسیاری از شرکت های خودروسازی به منظور طراحی و توسعه محصولات جدید خود، از بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ظاهری و فنی آن الهام خواهند گرفت.

بر اساس گزارش اتواکسپرس، این خودرو که قرار است به زودی در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۹ معادل دوم آبان سال جاری به صورت رسمی معرفی و رونمایی شود، تقریبا در تمامی قسمت‌ها شاهد بازطراحی و دیزاین های جدیدی است که از جمله مهم ترین آنها می توان به صندوق عقب پهن تر، دیزاین چراغ های جلویی باریک تر و سایز و اندازه بزرگتر اشاره کرد.

همچنین فولکس واگن اعلام کرده است که عرضه این خودرو در بازارهای جهانی از دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

طراحی کابین داخلی فولکس واگن گلف ام کی۸ همچنین شاهد تغییر و تحولات گسترده و قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی بوده است . کنسول تعبیه شده در جلوی خودرو از ظرافت و زیبایی بسیار بیشتری برخوردار شده و سیستم های سرگرمی دیجیتال متعددی هم همراه با یک صفحه‌نمایش بر روی این کنسول مرکزی قرار شده است. از طرفی دیگر، طراحی کابین به گونه انجام شده است تا جادارتر به نظر بیاید و سرنشینان رفاه بیشتری در داخل خودرو داشته باشند.

هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس واگن، خاطرنشان کرده است که خودروی مذکور از قابلیت و امکانات جدید اتصال ۲۴ ساعته و فناوری خودران بهره می‌برد.

کارل‌هاینز هل، مدیر بخش خودروهای کوچک این شرکت نیز ضمن تاکید بر فناوری خودران به کار رفته در فولکس واگن گلف ام کی۸ ، تاکید کرده است: نرم افزارهای پیشرفته و جدیدی بر روی این خودروی جدید نصب شده که امکان اتصال سراسری و مداوم به شبکه اینترنت ۵G و بهره گیری از فناوری خودران را برای آن فراهم می آورد. این سیستم همیشه فعال خواهد بود و به راننده در مواقع خاص و اضطراری، کمک خواهد کرد تا امنیت و رفاه کامل و بیشتری را برای سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورد.

فولکس‌واگن همچنین بر این باور است که موتور و پیشرانه های به روز و تکنولوژی بهبودیافته سیستم تعلیق این خودرو برگ برنده این خودرو در جاده و بزرگراه به شمار می‌رود و موجب خواهد شد نسبت به رقبای خود، در جایگاهی بالاتر قرار بگیرد.

فولکس واگن یکی از بزرگترین خودروسازان در جهان به شمار می رود که به مدت چندین سال متوالی بیشترین سهم فروش خودرو در اروپا را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا