دسته‌بندی نشدهمدیریت شهری

عرضه انواع محصولات منجمد نیمه آماده در میادین میوه وتره بار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از جمله محصولاتی که در این راستا در میادین میوه وتره بار ارائه می‌شود، بِیبی کورن (بچه بلال) با قیمت هر کیلوگرم ۸ هزار تومان، انواع سبزی منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۶۵۰۰ تومان و آلبالوی با هسته و بی هسته به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ و ۲۱ هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، بادمجان کبابی با قیمت هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان، باقلای دان شده (باقلا قاتق) با قیمت هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان و بامیه با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان از جمله محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار است، ضمن اینکه بلال با غلاف به قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار تومان، ذرت شیرین به قیمت هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان و پیاز و سیب زمینی خرد شده (خلالی و نگینی) به قیمت هر کیلوگرم ۴ و ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.
این گزارش می‌افزاید، در میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم تره فرنگی خرد شده ۵ هزار تومان، هر کیلوگرم توت فرنگی ۱۱ هزار تومان و هر کیلوگرم سبزیجات مخلوط (شامل نخود، ذرت و هویج) ۱۳۵۰۰ تومان است و سیر حبه‌ای هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان، غوره هر کیلوگرم ۷ هزار تومان و فلفل دلمه‌ای سبز و فرنگی هر کیلوگرم ۵ و ۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شده‌اند.
قیمت دیگر محصولات منجمد نیمه آماده که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، کرفس خرد شده هر کیلوگرم ۵ هزار تومان، کنگر بخارپز شده هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان، گل کلم خرد شده هر کیلوگرم ۵ هزار تومان، لپه باقلای زرد هر کیلوگرم ۷ هزار تومان، لپه باقلای‌ سبز هر کیلوگرم ۳۲ هزار تومان، لوبیا سبز خرد شده هر کیلوگرم ۶ هزار تومان، نخود فرنگی هر کیلوگرم ۱۴۵۰۰ تومان و هویج خرد شده هر کیلوگرم ۵ هزار تومان است.
گفتنی است، سایر محصولات منجمد نیمه آماده بسته بندی شرکتی دارای قیمت مصرف کننده با ۱۲ درصد تخفیف در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا