مدیریت شهری

شهردار منطقه چهار تهران خبر داد: خدمات دهی شهرداری منطقه چهار به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“محمد محمددوست” با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز تردد زائران اربعین حسینی از مرز چذابه و لزوم ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان شهر بستان و زائران، تاکنون به صورت روزانه هجده تن زباله جمع آوری و ۶ هکتار از سطح مسطح مسیر تردد زوار، گیت های ورودی و محدوده مین زدایی و همچنین مسیرهای برگشت زائران از چذابه به بستان رفت و روب شده است.
وی از انجام تبلیغات محیطی در شهرهای بستان و چذابه خبر داد و گفت: در این عملیات ۳۰۰ مترمربع بنر شامل تمثال شهدا و اطلاع رسانی محل اسکان زوار و مواکب و همچنین صد پرچم در مسیر بستان تا چذابه نصب شده است.
محمددوست خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حجم تردد زوار از مسیر چذابه که پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته از ۳۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش خواهد داشت، بیش از یکصد و چهل چشمه سرویس بهداشتی ، چهار نمازخانه با گنجایش ۷ هزار نفر احداث و با استفاده از روزانه پنجاه کارگر خدمات رسانی به صورت شبانه روزی خدمت رسانی به زایران انجام خواهد گرفت.
وی گفت: در این راستا با استقرار یک دستگاه تانکر لجنکش، یک دستگاه واترجت، یک دستگاه فان مکانیزه و یک دستگاه خودرو روباز؛ حمل زباله، شستشو و نظافت مسیرها انجام می گیرد.
محمددوست افزود: یک دستگاه تانکر آب ششصد لیتری به همراه دو دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری مخصوص ایاب و ذهاب کارگران خدمات شهری به منظور حضور به موقع و پاکسازی محل های تردد زوار و مواکب از دیگر اقدامات پیش بینی شده در مرز چذابه است.
شهردار منطقه چهار در پایان گفت: جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم معنوی اربعین حسینی و جلوگیری از هرگونه حادثه ، ایستگاه آتش نشانی برای خطرات احتمالی به ویژه انفجار مین در مرز چذابه احداث شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا