خبر ویژهسیاسی

ابوترابی‌فرد در صبحگاه مشترک پلیس: سربازان جوشیده از متن ملت ایران هستند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران با حضور در مراسم صبحگاه مشترک پلیس، گفت: برای نیروهای انتظامی و نظامی چند رسالت و مسئولیت مهم تعریف شده که اولین رسالت، ایجاد پناهگاه و دژ مستحکم برای مردم است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فرزندان مومن، مقتدر، شجاع و با صلابت فرماندهی کل قوا در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی مایه اقتدار منطقه و کشور هستند.

وی با بیان اینکه اگر فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اقتدار در ایفای مسئولیت خویش قدم برمی‌دارد، تکیه گاهش سربازان شجاع نیروی انتظامی هستند، گفت: اگر فرمانده کل قوا با قدرت مقابل استکبار ایستاده به پشتوانه سربازان و ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: امنیت جامعه با گام‌های شما پیش می‌رود، اگر پایتخت امروز زیباترین امنیت را تجربه می‌کند و تهران نماد امنیت قاره و کره خاکی است به پشتوانه خلق امنیت توسط شما سربازان است. سربازان بر گام‌های استوار خویش با الهام از رهنمودهای معظم کل قوا استوار بایستید، امروز شما برای تمام امت اسلام عزت و امنیت آفریدید.

ابوترابی فرد ادامه داد: سربازان جوشیده از متن ملت ایران هستند و این سلاح ملت ایران است که در دست شما است و مردمی ترین نیروی مسلح کره خاکی را دارد، مگر در این حادثه اخیر سیل ندیدید که یک سرباز نیروی مسلح زانو زد و یک برادر خود را نجات داد؟

وی در پایان گفت: مردم یمن و جبهه مقاومت اسلامی از شما الهام می‌گیرند، شما حسینیان با آموزه‌های اسلام پیوند خوردید، بانوان باحجاب پلیس، هویت دینی نیروی انتظامی را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا